Besvaret October 9, 2012 Sjov tråd! Nu er jeg jo gået 11 dage over tiden og har læst mig til at børn der bliver bagt længe inde i maven har en tendens til at skalle af i huden når de kommer ud :) Det pynter nok ikke på skønheden.... Håber lidt at baby får min næse.... Ellers må han gerne ligne sin far som jo er den smukkeste mand i verden! Melissa blev født 11 dage overtid og hendes hud var der ikke noget med :) Hun havde lidt hormonknopper, men det får det jo ;) Ellers synes jeg ikke hun virkede "overbagt" - de siger jo også, at mange babyer også tager mindre på, når man er nået så langt over tid, fordi moderkagen langsomt mister sin evne til forsyning til babyen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2012 Endte med at få jordens smukkeste baby 12 dage over tid- med en blanding mellem vores næser ;) Han endte med at skalle i huden, have hormonknopper, arp og miste forhåret på samme tid...men selv da var han skøn! Objektivt er han måske kønnere idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites