Guest cmbk

Børneværelse, inspiration søges

12 indlæg i dette emne

Skal igang med Carolines værelse - IGEN. Denne gang er værelset to gange større end det hun har nu, så jeg kan få lov til at gå helt amokka. Over en periode, for sådan noget børnehejs er sgu dyrt!

Anyways, væggen er hvid(Eller det bliver den...) Så smid gerne billeder til inspiration!! :)

:balloons

Del dette indlæg

Ej her følger jeg lige med...skal også igang med vores datters...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo rigeligt med temaer at tage af. Har hun et favorit legetøj? Lav tema ud af det :)

Maliva elsker sin cirkuz uro fra IKEA, så hendes værelsestema bliver cirkus :)

(sidder på fra mobilen, så kan ikke uploade billeder).

Vi får købt noget fototapet hjem til den ene væg og så kommer der tonsvis af farver og andet lækkert derind :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh har tusinde ideer... desværre bare ikke lige tid nu... ser hvornår jeg finder en ledig time en af de nærmeste dage søde.. så skal jeg uploade... ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://www.wallstickers.dk/store-wallstickers-fantasi-trae.html

Køber denne her til hendes værelse. Eller en anden... Org, kan ikke bestemme mig.

Der kommer kasse-reoler(Overvejer at male dem i sart lyserød eller flot lilla) op til tøj, så skal bare have fundet nogle søde kurve(I flet)

Puslebordet skal jeg have købt, men regner med at det bliver noget i lyst træ. Ikke hvidt.

Der en skråvæg, som jeg på en eller anden måde skal have udnyttet rummet under, evt til legetøj m.v. Vil gerne have et hyggehjørne, som jeg regner med skal være i forbindelse m. wallsticker. Hm-hm. TÆÆÆÆNKE TÆÆÆÆNKE :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke at jeg har meget inspiration, blot et spare råd :) Køb dine wall stickers på ebay - MEGET MEGET billigere og synes jeg har set nogen, stort set magen til den du har fundet..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede lige at finde et link til ebay, men kunne ikke lige finde den jeg tænkte på nu.. Hvis du er tålmodig, er der virkelig mange og billige på ebay hvert fald..

Så f.eks. denne her og tænkte, den måske var noget, når du er til heste, eller hvordan man lige siger det :)

http://viewitem.eim.ebay.dk/Galloping-Horse-Animals-Wall-Art-Decals-Wall-Stickers-Transfers/330742560222/item

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøvede lige at finde et link til ebay, men kunne ikke lige finde den jeg tænkte på nu.. Hvis du er tålmodig, er der virkelig mange og billige på ebay hvert fald..

Så f.eks. denne her og tænkte, den måske var noget, når du er til heste, eller hvordan man lige siger det :)

http://viewitem.eim.ebay.dk/Galloping-Horse-Animals-Wall-Art-Decals-Wall-Stickers-Transfers/330742560222/item

TAAAAAAAAAAAAAK FOR LINKET!!! Den skal jeg da have.. Og ja, vi er da til heste :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker også at et oplagte temaer for dog vil være:

Heste

Enhjørninger/pegasus (oplagt når nu du godt kan lide lyserød og lilla)

"My little pony"

Wall stickers hat jeg ikke forstand på, men man kommer rigtig langt med en projektor og maling og så får man noget unikt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan da lige smidde nogle af mine inspirationsbilleder ind.

47639708528398847_cyhRYZL2_b.jpg

184084703489033165_uDfCde06_b.jpg

109001253451829653_6QHoMAcI_b.jpg

25051341646880242_SBJqndxZ_b.jpg

254664553898915283_PEzTEKPh_b.jpg

il_570xN.225483186.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

spændende tråd, jeg skal også igang med at indrette Astrids værelse....

hun jo bl.a opkaldt efter mit store idol Astrid Lindgren, så vi kører et Astrid Lindgren tema.... jeg har fået lavet fire plakater, en med Pippi Langstrømpe, en med Emil fra Lønneberg, en med Ronja Røverdatter og en med Brødrene Løvehjerte.... de kommer i fire ens røde trærammer, og skal hænge på den ene væg.... :yiepie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER