Oprettet December 25, 2010 Hej Girls :-) Lister lige ind i denne gruppe, da jeg testede postiv d. 19-12-2010. Tog en test igen idag for at være sikker, og den var også positiv :-) Ifølge terminsberegnere på nettet, har jeg termin d. 31-7-2011. Har endnu ikke været til 1. lægeundersøgelse, men håber min læge har åbent på mandag, så jeg kan få bestilt en tid :-) Glædelig 1. Juledag til Jer alle ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2010 :balloons Velkommen til og tillykke med spiren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2010 Velkommen til.. det var sent du har testet så? Omkring 9 uger må du være henne så.. tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Velkommen til.. det var sent du har testet så? Omkring 9 uger må du være henne så.. tillykke :) Hej :-) Ja, Jeg fik et par negative teste, så troede engentlig at det var min cyklus der var noget i vejen med, men så var der lige pludselig en postiv test d. 19-12, og ige d. 20-12 hos lægen :-) Og fik også taget en HCG-blodprøve, og den var også postitv :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Tillykke :balloon Hvor dejligt med en glædelig nyhed lige op til jul... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Tillykke :balloon Hvor dejligt med en glædelig nyhed lige op til jul... Tak :-) Ja det var den bedste julegave :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Sikke en dejlig julegave - tillykke med det :loveshower Vores datter er født den 31/7, så det er en rigtig dejlig dag, at have termin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Sikke en dejlig julegave - tillykke med det :loveshower Vores datter er født den 31/7, så det er en rigtig dejlig dag, at have termin :) Ja, rigtig skøn julegave :-D Glæder mig også til at få en sommerbaby :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2011 LIdt sent (men er her ikke så tit), men også et velkommen til herfra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites