Sensommerbaby

Voksipose

9 indlæg i dette emne

Hej septemberladies

Jeg har fået anbefalet at købe mig en voksipose... Det skulle være super, især her til efterårs- og vintermånederne.

Er der nogle af jer andre der har overvejet det samme?

Hvad koster de fra ny?jeg har mulighed for at købe en original voksi der er ganske lidt brugt.... Det er igennem en veninde, så det er lidt svært at fastsætte prisen. Hvad vil I mene er rimeligt/et godt køb?

Del dette indlæg

jeg har aldrig brugt voksi pose, men har hørt der er mange der gør det :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi brugte ikke Voksipose sidst og tror heller ikke vi kommer til det denne gang, men ved at mange er glade for den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den koster vist 2.400kr. fra ny inkl. bæreplade, men kan af og til fås på tilbud til 2.000 kr.

Gå ind på Den Blå Avis og søg på Voksi - så kan du hurtigt se hvad en rimelig pris er for en brugt :)

Vi har en af 'kopierne' (DuniDuo til 999kr. på tilbud) til Anna og vi var SÅ glade for den i vintermånederne, da hun var helt lille :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået en af min veninde. Aner ik hvor meget vi får den brugt, men nu har vi den. Tænker også den måske er god her i de kolde måneder, hvor vi skal ud og trave alle de onde kilo af ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige på besøg fra november :)

Jeg har købt en brugt (meget lidt til et barn) med sommer og vinterdyne til 800 kr (dog uden bæreplade).. Det er vist også et godt tilbud, da det i sig selv ville have kostet 2400..

Min søster har brugt en til begge hendes børn og da vi får et november barn regner jeg også med at vi kommer til at bruge den i stedet for at have dyne osv i barnevognen.. Vil så også tilføje, at den er vildt lækker og rigtig tyk og virker som en rigtig godt kvalitet (det er jeg sikker på at jeg Duni Duoen også er) og jeg tænker, at hvis man vænner barnet til at bruge den fra de er små, så tror jeg man bruger den meget i løbet af de kolde måneder :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har taget vores voksipose i brug udendørs i dag.

Vi købte den brugt for 500 kr på dba med bæreplade. Det er en ældre model, men med den gode dyne, og så må den godt være skotskternet inden i for min skyld :) Hun putter i hvert fald godt i den :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt en ny voksipose med bæreskade for 2200 kr. Nogle gange kan du få selve posen uden plade for 1500 :) har kun hørt positiv om den, og ved at min nevø først lige er stoppet med at bruge sin, og han er 3 år :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt en Drømmepose (Føtex' "kopiudgave" af en Voksi) - den er også købt brugt, og jeg gav vist 300,- for den, men de kan også fåes til 600,- fra ny, hvis man er heldig, at de er på tilbud. Normalpris fra ny er vist 1.000,-

Jeg er enig med Susanne - gå ind på DBA eller gul og gratis. Der er masser af Voksi'er til salg, så kan du se, hvad en normal brugtpris er :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER