TiaK

Sand

6 indlæg i dette emne

Erica ELSKER at være i sin sandkasse - også ovre i VS. Og hun skal selvfølgelig have lov til at være i den hver gang vejret er til det - men hold op hvor jeg synes der bare er sand alle steder bagefter!

Jeg sørger selvfølgelig for at børste hende af og tømme lommer osv. når hun kommer ind - men altid ender der med at ligge sandkorn alle steder - også på puslepladsen når hun får bleen af <_<

Hmm det er måske et meningsløst indlæg det her - med mindre der er nogle som har et ufattelig godt trick?

Jeg synes ikke jeg laver andet end at støvsuge eller irritere mig over sandkorn i huset <_<

Del dette indlæg

Tilde er 3 år og har stadig sand OVERALT... Så ingen gode råd herfra :P Jeg fatter ikke hvor det gemmer sig - jeg tømmer også lommer, børster hende, ryster hendes tøj, men alligevel er det alle steder :blink Jeg har lige lagt nogle rene strømper sammen, som er børstet/rystet og tjekket og alligevel er der stadig sand på dem - det må have siddet i en fold jeg ikke har fået med :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjemme er det helt det samme :D jeg har hellere ingen gode råd. Jeg synes nu godt det kan være lidt hyggeligt hvis hun et fuldt med sand efter en dag i vs for så ved jeg hun har hygget sig :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har har vi samme problem både med ham på 3 og ham på 8 år ;) og skulle lige hilse at sige at en 8 årig dreng bliver meget tøse sur når moderen insistere på at kæmme hans har for at få sandet ud at hovedbunden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smør dem ind i solcreme før de kommer i sandkassen, så sidder det på dem i stedet for i tøjet :D

Som tidligere ansat i en vuggestue (og derfor har passet mange børn med sand alle vejne), må jeg nok melde mig i koret. Der er ikke meget andet at gøre end af børste og ryste (altså tøjet ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tit overvejet og stille en spand ved hoveddøren så så tømme sko deri er sikker på den hurtigt kunne blive fyldt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER