Oprettet August 31, 2012 Erica ELSKER at være i sin sandkasse - også ovre i VS. Og hun skal selvfølgelig have lov til at være i den hver gang vejret er til det - men hold op hvor jeg synes der bare er sand alle steder bagefter! Jeg sørger selvfølgelig for at børste hende af og tømme lommer osv. når hun kommer ind - men altid ender der med at ligge sandkorn alle steder - også på puslepladsen når hun får bleen af <_< Hmm det er måske et meningsløst indlæg det her - med mindre der er nogle som har et ufattelig godt trick? Jeg synes ikke jeg laver andet end at støvsuge eller irritere mig over sandkorn i huset <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Tilde er 3 år og har stadig sand OVERALT... Så ingen gode råd herfra :P Jeg fatter ikke hvor det gemmer sig - jeg tømmer også lommer, børster hende, ryster hendes tøj, men alligevel er det alle steder :blink Jeg har lige lagt nogle rene strømper sammen, som er børstet/rystet og tjekket og alligevel er der stadig sand på dem - det må have siddet i en fold jeg ikke har fået med :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Herhjemme er det helt det samme :D jeg har hellere ingen gode råd. Jeg synes nu godt det kan være lidt hyggeligt hvis hun et fuldt med sand efter en dag i vs for så ved jeg hun har hygget sig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Har har vi samme problem både med ham på 3 og ham på 8 år ;) og skulle lige hilse at sige at en 8 årig dreng bliver meget tøse sur når moderen insistere på at kæmme hans har for at få sandet ud at hovedbunden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Smør dem ind i solcreme før de kommer i sandkassen, så sidder det på dem i stedet for i tøjet :D Som tidligere ansat i en vuggestue (og derfor har passet mange børn med sand alle vejne), må jeg nok melde mig i koret. Der er ikke meget andet at gøre end af børste og ryste (altså tøjet ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2012 Jeg har tit overvejet og stille en spand ved hoveddøren så så tømme sko deri er sikker på den hurtigt kunne blive fyldt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites