Barbamama

Hvad skal I have på til dåben?

30 indlæg i dette emne

Jeg havde denne skønne kjole på

MajasD_b462.jpg

købt hos Rafinik i Randers Storcenter

den var ikke ammevenlig, men jeg kunne lige krænge :hophop ud af armhullet i kjolen :rolleyes

IMAG1445.jpg

Del dette indlæg

Fandt også lige dem her:

1

2

3

4

Og helt generelt er der mange på den her side , men jeg kender den ikke rigtigt, men tænker at man kan betale med Paypal, så er det nok ok...

Del dette indlæg

Annonce ♥

den var ikke ammevenlig, men jeg kunne lige krænge :hophop ud af armhullet i kjolen :rolleyes

BKSTREET.gif

Alletiders trick, Anita - det skal jeg huske, hvis jeg nogensinde kommer i knibelaugh.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde denne på (det er mig i den blå kjole)

191780_10151052458620967_1312203223_o.jpg

det er små hvide hjerter, der er på, som det kan ses på dette billede lidt tættere på

336083_10150940230030967_1752079255_o.jpg

Det var meget varmt på dagen, så jeg var nødt til at finde noget ret kort og let for at jeg kunne holde det ud. Og så var den super praktisk at amme i, fordi den havde knapper foran :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt også lige dem her:

1

2

3

4

Og helt generelt er der mange på den her side , men jeg kender den ikke rigtigt, men tænker at man kan betale med Paypal, så er det nok ok...

Kjole nr. 4 er fiiin! :yay

Jeg købte ikke noget særligt til dåben - overvejede det faktisk ikke engang og det ærgrer mig da nu <_< :rolleyes

Jeg havde sort pencilskirt, lilla satin-top, store strømper, beige blazer og sorte ruskindsstøvler med hæl (og mine lilla Julie Sandlau brude-øreringe :7himmel )

430630_10150597937872685_954932412_n.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER