Oprettet August 31, 2012 Så tøser!! Nu kom der et testhold for uge 37, men jeg skal altså teste d. 7/9, så nu laver jeg da bare et for uge 36.. Er der andre der er med? Torsdag d. 6/9 girly1988 :numse :klap Fredag d. 7/9 Pada :numse Lørdag d. 8/9 MP<3 :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Jeg tester lørdag d. 8! Så skriv gerne mig på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Suuper!! Der skal da gang i de testhold :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Sjovt hvor mange vi faktisk er der skal teste d. 7 eller 8/9! Selv skal jeg jo egentlig nok også d. 8 men vil hellere på uge 37 testhold for at afholde mig fra at teste :lolhit Det er lige før at man bare burde slå uge 36/37 testholdene sammen. Rigtig meget held og lykke herinde også! :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Tror i skal notere mig på til onsdag/torsdag så er jeg sikker på jeg ingen test spilder hvis mens kommer tirsdag/onsdag som jeg regner med.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2012 Så er der rettet i oversigten øverst oppe :loveshower :bd :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2012 Så går vi ind i testuge...har fornemmelsen at min krop gør klar til mens...ingen symptomer såå venter bare....hmm... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2012 Så går vi ind i testuge...har fornemmelsen at min krop gør klar til mens...ingen symptomer såå venter bare....hmm... :ditto Med lad os nu se :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2012 Så er det jeres uge piger! Vis mig en masse positive streger! Og hold sig væk dumme mens! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2012 Uuuh der skal holdes øje herinde i denne uge !! :goodluck Held og lykke til alle!!! KOM SÅ med de streger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2012 Tror der er optakt til mens her...brunt udflåd indtil videre..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2012 Mens kom i går aftes...og er fortsat i dag med fuld fart såå ingen streger til mig igen igen...held og lykke til jer andre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2012 Mens kom i går aftes...og er fortsat i dag med fuld fart såå ingen streger til mig igen igen...held og lykke til jer andre :) Øv bøv! :klap :goodluck i næste cyklus :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2012 Mens kom i går aftes...og er fortsat i dag med fuld fart såå ingen streger til mig igen igen...held og lykke til jer andre :) Øøøøv altså!! HEP HEP for næste gang!! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Så er der opdateret :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 MP <3 hvordan gik det med dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites