Malene ling

Lav blodprocent og lavt blodtryk :-/

12 indlæg i dette emne

Jeg har ikke kunne tage jern pga af mavegener .... Nu ligger min blodprocent under normal og prøver så kreuterblut her den sidste måned... Syntes ikke det virker! Tænk hvis nu jeg kommer til at bløde meget under fødslen...så går jeg jo helt kold. Har I prøvet det?

Del dette indlæg

Jeg har os lavs blodprocent og blodtryk har jeg altid haft, spiser ikke mere jern end hvad de anbefaler. Men sygehuset har styr på det når vi skal føde de måler og holder øje med os.

Jeg sidder altid lidt inden jeg rejser mig for det ikke skal sorte for mig. Men jo jeg tænker vildt meget på det og især nu hvor det er 8 gang jeg skal føde og jeg bløder mere når det er så mange jeg har født .

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men tror du så at de giver mig en pose blod efter fødslen, hvis jeg mister mere end normalt? Det ille være fedt hvis man kunne få en indsprøjtning m jern så den lige kunne komme op på normalrolleyes.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men tror du så at de giver mig en pose blod efter fødslen, hvis jeg mister mere end normalt? Det ille være fedt hvis man kunne få en indsprøjtning m jern så den lige kunne komme op på normalrolleyes.gif

jeg har aldrig fået blod efter en fødsel :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man mister mere end normalt får man blod.. Jeg fik, men mistede også 3 ltr..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man jan godt få en indsprøjtning jern- er selv blevet truet med der flere gange da min jern % har ligget lavt hele graviditeten trods dobbel dosis jern piller efter påkrav af overlæge på sygehuset.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du har mod på at prøve noget lidt alternativt, så vil jeg anbefale homøopatisk jern, -sådan tager jeg jern, da de gængse piller er for hårde ved mavsen!

I helsebutikker spørger man efter Ferrum Phos (cellesalt)..

Håber du finder en løsning, og alt kommer til at gå strålende!! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vil jeg da lige tjekke op på den alternative jern, takrolleyes.gif .....Tina, hvorfor vil du ikke have jernindsprøjtning?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vil jeg da lige tjekke op på den alternative jern, takrolleyes.gif .....Tina, hvorfor vil du ikke have jernindsprøjtning?

Det vil jeg også meget gerne- men hver gang truslen hænger over hovedet på mig, så stiger mit jern % lidt så det kun er lidt kritisk. Og så gør sygehuset ingenting.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du proevet Aminojern?

Der kan du noejes med en tablet, fordi det er meget optageligt og det er meget mindre haardt for maven. Jeg fik det anbefalet af naturopath Caroline Fibaek, som jeg har vaeret i behandling hos.

Spis ogsaa lidt lakrids, men ikke for meget saa dit blodtryk kan komme lidt i vejret.

good20luck.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er blevet sat på dobbelt dosis jern nu og så magnesia piller for maven... Åhhhhhh det er så besværligt at være gravid :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er blevet sat på dobbelt dosis jern nu og så magnesia piller for maven... Åhhhhhh det er så besværligt at være gravid :)

Vi nærmer os heldigvis slutningen nu og så får vi jo de dejligste babyer ud af det :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER