Little Miss

Lidt ble og navle spørgsmål

3 indlæg i dette emne

Her til aften da jeg skiftede Carl Emil var der en lille grøn slimklat i bleen. Han har haft masser af lorte bleer i løbet af dagen og disse er ellers af remoulade slagsen. Er der nogen af jer der har oplevet det før?

Derudover blødte han fra hans navle efter vi havde haft ham på knæet som sundhedsplejersken har anbefalet for luften i hans mave. Ikke meget men en lille smule. Skal vi gøre noget?

Min mand som er en rigtig pylrefar bad mig ringe til lægevagten. Denne sagde at det ikke lød som noget specielt men følte under hele samtalen at han slet ikke lyttede efter hvad jeg sagde. Jeg måtte gentage flere gange fordi han ikke hørte efter og derfor svarede i øst da jeg spurgte i vest.... Eksempelvis talte han om slimklatten i bleen efter jeg havde spurgt om navlen.

Så BK tøser.... Har i nogle svar på om jeg skal være bekymret?

Del dette indlæg

Det har jeg også oplevet et par gange.. Tror ikke der er noget unormalt i det.. Og mht naboen, så tror jeg ikke du skal blive bekymret medmindre det fortsætter med at bløde ..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det med navlen har vi også oplevet. Jeg kan faktisk ikke huske hvem vi spurgte (jeg spurgte nok herinde :lovebk) men jeg fik at vide, at det ikke var farligt, og at det ville holde op igen, og det gjorde det også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER