Oprettet August 30, 2012 Skal vi ikke have sådan en? Tænker vi evt. kan opdatere i samme indlæg, så er det lidt nemmere at overskue og sammenligne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Jeg har ikke fået taget så mange billeder, men her er dem jeg har :) 7+0 14+0 25+0 Collage 30+0 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Rigtig god ide :o) Og hvor er din mave bare fin! Og diskret ikke mindst! Jeg kan knap komme til for min egen! Nå men jeg prøver lige om jeg kan finde ud af at vedhæfte billede! Jeg er ikke noget teknisk vidunder :whistling Billedet er taget idag hvor jeg netop er gået ind i uge 30. Jeg har ikke lige de andre billeder liggende på denne computer! Men puuha jeg føler mig kuglerund. Har taget 6-7 kilo på som kun sidder LIGE på maven! Og fordelt på mine beskedne 1,59, så syner det hurtigt af meget :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2012 Synes det er en super god ide... Og hvor er I fine :loveshower Jeg har lige lidt liggende, så tager det lige fra begyndelsen :) 6+0 19+0 24+0 Og den sidste jeg har taget; 29+0 Har taget små 10 kg på og det meste sidder på maven, men jeg har også taget lidt på ellers.. Kan i hvert fald se lidt i mit ansigt.. :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Hvor har i nogen flotte maver :biglove Jeg har lige opdateret med billeder fra 30+0 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2012 Jeg har ikke fået taget så mange billeder, men her er dem jeg har :) 7+0 14+0 25+0 Collage 30+0 flot flot mave :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2012 flot flot mave :whistling Mange tak :blush :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites