JaMa

Hvornår stoppede jeres kvalme?

5 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften lyder, hvornår stoppede i med at have kvalme? I mine andre graviditeter stoppede det omkring 11.uge, sådan ret brat og uden "tilbagefald". Men nu er jeg 12+5 og det er stadig ret dominerende :( har enkle kvalmefrie perioder i løbet af dagen, men det er helt sikkert at jeg bliver helt grøn i hovedet en halv time efter jeg har spist, uanset hvad jeg har spist.. Har det faktisk bedst når jeg føler lidt sult, men det er jo ikke sundt for hverken bebs eller mig. Så håber i kan svare lidt opmuntrende ;)

Del dette indlæg

Puha jeg kan desværre ikke komme med et opmuntrende svar, men kunne ikke forlade uden lige at givet dig et :kram2 og håbe at din kvalme snart forsvinder, for det er jo bare ikke særlig rart :)

Min kvalme forsvandt nemlig først dagen EFTER fødslen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit stoppede nogenlunde efter uge 13, mæææææn der er altså en dag i ny og næ hvor det stadig spøger <_<

Det er dog meget forskelligt fra person til person, jeg var heller ikke vildt påvirket af det de første 12-13 uger..

Håber du snart får det bedre :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min forsvandt vidst lige omkring uge 12. Den forsvandt stille og roligt, ikke sådan fra dag til dag, så jeg har ikke en præcis dato. Men håber for dig, at den snart forsvinder :goodluck :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde kvalme 24-7 frem til omkring uge 17-18. <_<

Håber dit snart forsvinder :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER