Guest BabyMeNow ;)

IVF-syd???

6 indlæg i dette emne

Hejsa

Efter endt behandling i det off. uden resultat, går manden og jeg og over at fortsætte i det private, IVF-syd. Er der nogen herinde, der kan fortælle lidt om deres besøg der, hvis nogen af jer er der/har været der.

Hvordan er resultaterne der?

Del dette indlæg

Vi har været i behandling på Ivf-Syd og kan kun anbefale dem :)

Efter endt behandling i det offentlige som ikke lykkedes, valgte vi at gå videre i det private. Valget faldt på Ivf-Syd, både pga. deres succesrate og fordi de virkede utrolig kompetente da vi besøgte dem.

Vi oplevede et meget engageret personale, både læger og sygeplejesker der ved hvad de gør og som ser en som person, hvilket jeg synes var rart.

De ligger en plan for ens behandling men er heller ikke bange for at ændre den midt i behandlingen hvis man ikke reagerer hensigtsmæssigt på det medicin man får (en ting som jeg ville have ønsket de havde gjort da vi var i behandling i det offentlige)

Vores 2. forsøg hos dem lykkedes :loveshower og i dag sidder jeg med Cathrine som bliver 8 mdr. i morgen. Da vi var forbi i starten af januar for at aflevere statestikpapirerne havde vi Cathrine med, da vi kom ind kunne de sagtens kende os, selvom vi var blevet afsluttet i maj sidste år.

Skal vi en dag have nr. 2 bliver det helt sikkert dem vi vælger igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for svaret. Vi vil nok højst prøve 1 gang, så håber det vil lykkes der.

ER DER ANDRE?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke været der.

Vil bare ønske jer held og lykke :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er der :) de er super søde ! De gennemgår hele procesen med en. Man er ikke bare et nr i køen. Man føler de kender en.

Vi vil blive hos dem. Og er vi heldige se blive gravid, tager vii derhen til bebs nr 2 og + ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er is ved ivf syd. Og sim andre har skrevet. Så er man ikke bare et nummer i køen. De tager sig tid til DIG !

Ja email bliver besvaret selv sent om aftenen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER