Besvaret November 3, 2010 Hejsa Jeg gætter på torsdag 4/11 kl. 23,38 :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Må man gerne ændre sin første indskydelse???? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2010 Skal lige overveje, hvor mange besvarelser, jeg kan nå at lave inden i morgen tidlig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 skyder på idag den 4 nov. kl 23.15 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Gætter igen på idag kl 16.04 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Gætter igen på idag kl 16.04 Må man gerne gætte flere gange? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 nu gider jeg ikke læse alle besvarelserne igennem, og håber ingen har taget mit gæt, men jeg gætter på fredag d. 5 november kl 11.11 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Jeg vil da også gerne vide om man må gætte flere gange Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Fredag d. 5/11 kl. 09:18 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Der var ingen der svarede, så derfor chancede jeg jo ;) Ellers så skal Martin jo bare se væk fra den sidste besvarelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Lørdag den 6 nov. kl 00:13 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Mormor og morfar her sidder og sover i timen :zzz Denne tråd skulle jo have været lukket for længst, for nu er det jo lidt for nemt at regne ud, hvornår det sådan ca. bliver :oops Men så må vi se, om vi ikke laver en ny tilsvarende lige om lidt :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2010 Jeg tror at det bliver torsdag omkring 20.30 :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites