Nitzen1987

Hvilken dyne, når baby skal i tremmeseng?

14 indlæg i dette emne

Maja kommer rimelig snart over i sin tremmeseng og sove i stedet for liften, som jeg synes er ved at være for lille til hende om natten... Spørgsmålet er så om hun allerede der skal begynde at bruge juniordyne (som jeg synes virker voldsomstor til hende) eller om hun skal blive ved med at bruge sin babydyne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville nok blive ved med at give hende babydynen :) Hvis den virker til at passe hende så ser jeg ingen grund til at gå over i en større dyne endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babydyne ;)

Sundhedssryrrelsen anbefaler babydyne indtil barnet er 1 år. Jeg tror nadja fik sin juniordyne da hun var 10mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babydyne vil jeg sige, når hun ikk er ældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel er lige lidt over 2 måneder, og han blev meget tidligt flyttet over i tremmesengen, og her bruger han babydynen :-) Den passer helt fint endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er snart 13 mdr. og han bruger stadig babydyne :) Synes den anden er alt for stor endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville først gøre det omkring 1 års alderen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babydynen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov for pokker, glemte ligeat skrive at da August kom over i tremmesengen..

Lagde jeg store badehåndklæder i enden og i siderne for den ikke skulle føles alt for stor.

Og der stadigvæk var lidt hule og tryghed over den :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte ammepuden til at lægge omkring hovedet, så sengen ikke føltes så stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte ammepuden til at lægge omkring hovedet, så sengen ikke føltes så stor :)

Super god ide!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super god ide!! :super

Han var også meget glad for den :) Den var tryg og velkendt fra ammesituationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er nu rykket i den store tremmeseng og har stadig babydyne. Men det er nu underordnet, for hun har den ikke på alligevel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje har ligget i tremmesengen kun hele tiden, og vi bruger babydyne, som de andre siger anbefales den anden først fra 12 mdr, inden da er den vidst for tung for dem at flytte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER