Myliona

Baby, soveværelse - og vækkeuret.

9 indlæg i dette emne

Min kæreste skal op kl 7 om morgen.

Camille sover nogen gange til 8-9 stykker (Ja, ikke mere, men man kunne jo være heldig hun begyndte igen!)

HUn sover i soveværelset med os.. Og hun vågner altså ved hans vækkeur... <_<

Jeg begyndte at vågne lidt i 7, og sidde og vente på jeg kan vække ham, for at undgå at hun vågnede..

Men det er ikke holdbart, at jeg altid er den sidste i seng, og den første oppe når jeg er den i familien med størst søvnbehov :rolleyes

Så hvad filan gør I andre? Der MÅ da være andre der har vækkeurs-problemer???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle gange vågner kæresten selv og slår det fra inden det ringer, andre gange er det mig der lige prikker til ham... og så nogle gange ringer det desværre og vækker Lise.. så ja - ingen gyldne råd herfra, vi har det samme problem <_<

Der er nok ingen rigtig god løsning før bebs kommer på eget værelse... så skulle det være et nyt vækkeur som har en blidere vækning, som bebs kan sove fra.

Ellers bliver det sådan noget med at manden må sove i andet rum og det er jo heller ikke fedt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skifter det meget om Lasse sover fra vækkeuret eller ej. Indimellem kan det ske at manden selv vågner før det ringer, så det ikk vækker Lasse.

Jeg har ingen gyldne råd - alternativet må være at hun sover på eget værelse så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dengang Theo sov i vores soveværelse var det også lidt et problem. Især fordi min kæreste var riiiimelig langsom til at få uret slukket.

Vi endte simpelthen med at lade hans mobil (vækkeuret) ligge ved mig, fordi jeg var lynhurtig til at få det slukket ;) Og så nåede Theo ikke at vågne.

Sidespørgsmål: Hvorfor går du så sent i seng, hvis du har brug for at sove? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville måske finde et andet vækkeur. Et med en blidere alarmtone. Her har vi et specielt lysvækkeur som langsomt lyser rummet op og derefter vækker en med en blid alarmtone. Det har ikke vækket Carl Emil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skiftet alarmtonen nu, så det er en harpe.. Håber hun kan sove fra det ;)

Dengang Theo sov i vores soveværelse var det også lidt et problem. Især fordi min kæreste var riiiimelig langsom til at få uret slukket.

Vi endte simpelthen med at lade hans mobil (vækkeuret) ligge ved mig, fordi jeg var lynhurtig til at få det slukket ;) Og så nåede Theo ikke at vågne.

Sidespørgsmål: Hvorfor går du så sent i seng, hvis du har brug for at sove? :)

Jeg putter Camille, og skal derefter ordne flasker og gøre klar til hendes morgenflaske.. Er lidt morgengroggy, så magter ikke en sur baby om morgen :rolleyes Så derfor står der kogt vand på termokanden, afmålt mme og sutteflaske klar på mit natbord, så jeg kan blande flasken når jeg hører hun vågner.. Også gå op og tage hende inden hun bliver sur :P

Min kæreste skal jo op og i skole, så egentlig har argumentet været at han jo skal have sin søvn.. Men ja, mit søvnbehov er større end hans.. Så i teorien "burde" han faktisk enten putte eller gøre flaskerne klar.. (det er også der jeg rengøre alle dagens flasker..) Om ikke andet, kunne det da give mig 20 mins ekstra søvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville måske finde et andet vækkeur. Et med en blidere alarmtone. Her har vi et specielt lysvækkeur som langsomt lyser rummet op og derefter vækker en med en blid alarmtone. Det har ikke vækket Carl Emil

Her i huset ville det nu heller ikke vække min mand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter overhøre som regel vækkeuret. Så vi har ikke problemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en alarm med radio og den vågner Silje ikke ved

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER