Guest M's mor

Hun sover dårligt

8 indlæg i dette emne

Madoson er knap tre måneder og har egentlig altid sovet godt både om natten og om dagen.

Hun er dog begyndt med at hun sover måske en time om formiddagen, og så kan hun senere være heldig at sove lidt. Men det skal være hos mig. Og lægger jeg hende så vågnet hun. Hun er skide træt, gnider sine øjne der er røde og små.

Om aften skal jeg kæmpe med hende i en time hvor hun skiftevis pludre, pylre og sparket løs med benene. Var det så bare det. Men nej. Den sidste uge er hun begyndt at vågne om natten. Og hun har siden hun var en måned sovet otte timer i streg. Men også her skal jeg kæmpe en kamp med hende.

Vi har prøvet at give vælling. Det sagde sp vi skulle gøre hvis hun begyndte at vågne for hun har en god appetit. Men dette har ikke ændret noget.

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre anderledes. Min kæreste sagde i dag at det jo kunne være et tiger spring. Men kan ikke finde nogen steder at de skulle sove så dårligt. Men kan jo godt ske det er sådan ved nogen. Kan det godt være tigerspring. ?

Må indrømme jeg er ved at være meget i søvn underskud. Har hovedpine på fjerde dagen og er bare træt. Men kan ikke få hvilet mig i løbet af dagen når hun ikke gider sove

Del dette indlæg

Åh gud, det lyder som mig - Dog kører min hovedpine på noget lignende 10 dagen, pga søvnunderskud.. <_<

Camille er snart 8 uger, og sover også dårligt.. Hvad man skal gøre aner jeg faktisk ikke, havde faktisk en plan om at skrive et lignende indlæg i dag!

Dog er hendes nattesøvn først blevet "ødelagt" i nat, og tror så det er pga det 8 ugers tigerspring..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh gud, det lyder som mig - Dog kører min hovedpine på noget lignende 10 dagen, pga søvnunderskud.. <_<

Camille er snart 8 uger, og sover også dårligt.. Hvad man skal gøre aner jeg faktisk ikke, havde faktisk en plan om at skrive et lignende indlæg i dag!

Dog er hendes nattesøvn først blevet "ødelagt" i nat, og tror så det er pga det 8 ugers tigerspring..

Ja det kan nemt ske. Vi mærkede ikke noget til 8 ugers springet. Det gjorde vi til gengæld det først. Skrig ig skrål to timer hver aften i en uge.

Håber for både din og min skyld det bare er tigerspring for hold da op man er ved at blive frustreret i hovedet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget. Kan høre hun er ved at vågne nu.. Yay: 30 mins formiddagslur :( Hun sov kun 5 timer i nat - og tvivler på hun sover igen før omkring middag.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

I det mindste sover hun til middag. Det gør min ikke. Og man har lige brug for en time til at lade op.

Håber jeg kan lokke madison med ind og sove lidt nu her. Hun var i hvert fald træt da hun fik flaske

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min sover også ekstremt dårligt om natten.. er oppe omkring 4 gange, og nogle gange rager det halvanden time før han sover igen ;(

Nogle dage sover han ok om dagen, men der har jeg så mit store barn så får intet sovet... Gab jeg træt.. ;(.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har det hjulpet at holde Carl Emil fast. Det er som om han bliver så overtræde at han slet ikke kan finde ro. Derfor har vi prøvet tricket med at svøbe ham og holde ham tæt ind til os. Han er meget utilfreds i ca 10 sek hvorefter han langsom giver sig og falder hen. Har præsteret idag at få ham til at sove på 1 min og kunne ligge ham fra mig i vuggen efter 5 min. Han har nu sovet næsten 2 timer :-)

En anden ting ser virker er at sørge for de ikke kan kigge sig omkring. Det har hjulpet hos os at dække hans udsyn enten i vuggen eller simpelthen ligge noget over hans øjne. Indtrykkene bliver for meget og har her gjort at han følte sig utryg.

Og til sidst kan jeg virkelig anbefale en strækvikle. Så får man lavet noget og bebs falder hurtig til ro :-)

Håber der er noget af det ser virker for jer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for rådene. Kan prøve og se om det hjælper. Ved hun er glad for ar kunne i fastvikle og falder godt til ro og i søvn. Men er sp bange for at give hende nogle vaner som vi skal vænne hende af med igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER