Oprettet August 28, 2012 Har i hørt den før? Da vi var oppe til samtale tidligere på måneden, fik jeg at vide af sygeplejersken at jeg ikke måtte dyrke motion og svede når jeg var blevet insemineret, da den øget kropsvarme kunne påvirke min slimhinde og dermed forhindre en graviditet :unsure Nu er det ikke fordi jeg vil ud og løbe en maraton i morgen efter inseminering, men havde egentlig tænkt mig at starte til det (strip) fitness jeg var inde og prøve i sidste uge. Men eftersom jeg kampsvedte af det, så tør jeg simpelthen ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2012 Jeg fik af vide, at jeg skulle leve fuldstændig som jeg plejede og der blev aldrig nævnt noget om motion :blink Kan måske godt forstå man ikke skal løbe en maraton, men kan da slet ikke se hvordan det kan skade at løbe 5km (hvis man altså plejer at løbe) eller tage til en times fitness :unsure :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2012 Det var noget med at slimhinden ikke havde godt af den varme den ville blive udsat for ved træning :unsure Jeg må. Vist bare acceptere at jeg ikke skal tabe mig lige nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2012 Jeg fik også at vide jeg bare skulle dyrke motion og leve som jeg plejer, da vi var igang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Det er ikke fordi jeg vil sammenligne dig med et dyr :D men da jeg arbejde meget med heste, måtte de altså heller ikke rides hårdt i mange dage efter de var insimineret netop pga chancen for ikke at tage imod. Men om det forholder sig sådan med mennesker også, ved jeg ikke noget om. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Det er ikke fordi jeg vil sammenligne dig med et dyr :D men da jeg arbejde meget med heste, måtte de altså heller ikke rides hårdt i mange dage efter de var insimineret netop pga chancen for ikke at tage imod. Men om det forholder sig sådan med mennesker også, ved jeg ikke noget om. :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Ved insemination anbefales det at man lever som normalt - men at man måske holder lidt igen med det hårdeste motion samme dag og de næste par dage efter. Jeg begyndte f.eks. først at løbe et par dage efter inseminationen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites