LDM

smerter

8 indlæg i dette emne

Hej piger.

Nu nærmer september terminerne sig med hastige skridt. Jeg har de sidste par uger haft utroligt mange smerter i underlivet og lænden, sådan menstruation agtige smerter, nogle gange værre end andre, er det normalt? Det er da til at blive vanvittig af hele tiden at have ondt.

Skal til jordemoder i morgen, og er spændt på hvad hun siger til det.

Lidt et tudeindlæg, sorry.

-line

Del dette indlæg

Jeg var til jordemoder i torsdags, og hun sagde til mig at jeg fra nu af godt kunne opleve at have flere smerter, og også nogle ret så slemme stikkende smerter, -oooog at dette er helt normalt, fordi maskineriet(bækkenet) skulle til at give sig og derved blive blødgjort!!

Og er det ikke bare vidunderligt at det nærmer sig? Jeg glæder mig heeeeeelt vildt til at få min krop alene igen :gravid

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super, så er det nok bare det min krop har gang i :)

Jo jeg kan slet ikke vente med at få min krop igen, det bliver skønt at kunne bukke sig ned og binde sine egne sko igen. Og den bedste bonus ved at få sin egen krop igen er, at vores små guldklumper kommer ud til os :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min krop lyder som jeres ❤

Jeg glæder mig os til at få min krop igen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke holde benene samlet når jeg ligger på siden. Mit bækken føles helt smadret, som havde jeg cyklet fyn rundt...:-\

Men kun 18dage igen...åhh vil bare gerne snart have min bebs i armene og min krop udsat for mindre fysisk udfordring...

Del dette indlæg

Annonce ♥

De eneste smerter jeg oplever pt. er når hun synes hun skal bo oppe i mine ribben..... det gør sq godt nok nuller naller..... især når hun rammer/klemmer på en nerve der går om i ryggen! rolleyes.gif

Aner stadig ikke om hun vender rigtigt.... men tror ikke på det, da jeg ikke mærker noget som helst i mit bækken!

Glæder mig til på Mandag, når jeg skal til JM igen... endnu en ny, men det overlever jeg nok, da det nu er hende der er med i "kendt ordningen".... Som skal følge mig resten af tiden + fødsel! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til tjek på hvidovre i morges pga ret kraftige smerter.. Her mærkede hun også hvordan trolden ligger og hun ligger med hovedet fint i bækkenet. det regner jeg med hun har gjort en 4 ugers tid. Det var nemlig der jeg begyndte at få de jag dernede fra. Og JM forklaret at det er fordi i bækkenet ligger nerverne indvendigt for at beskytte dem. Men det er jo så bare ikke så praktisk når man så har en bebs der inde ;) så de kan sagtens ligge med hovdet den rigtige ved uden man mærker det. Skal jo tænke på det primært er fra hænder og fødder vi mærker puf/spark :)

Jeg har også haft mens lig smerter siden sidste søndag, men mest om natten!???!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til tjek på hvidovre i morges pga ret kraftige smerter.. Her mærkede hun også hvordan trolden ligger og hun ligger med hovedet fint i bækkenet. det regner jeg med hun har gjort en 4 ugers tid. Det var nemlig der jeg begyndte at få de jag dernede fra. Og JM forklaret at det er fordi i bækkenet ligger nerverne indvendigt for at beskytte dem. Men det er jo så bare ikke så praktisk når man så har en bebs der inde ;) så de kan sagtens ligge med hovdet den rigtige ved uden man mærker det. Skal jo tænke på det primært er fra hænder og fødder vi mærker puf/spark :)

Jeg har også haft mens lig smerter siden sidste søndag, men mest om natten!???!

Jeg mærker også mest til det om natten, underligt. Var ved jordemoder i dag, og hun sagde at i m kunne da faktisk godt forstå at jeg havde ondt, for han lå meget langt nede i mit bækken :) rart at vide at alt var normalt, og at det kun er positivt at det gør ondt, fordi han vender rigtigt og ligger sig til rette :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER