Oprettet August 26, 2012 Har haft en del mens murren de sidste par dage. Øh da jeg var på Toiletet så jeg i trusseindlægget, at det var gulligt udflåd med røde striber i!! Kan det være slimproppen der er ved at gå?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 Det virker godt nok alt for tidligt. Har hørt om uger før men Ikke måneder?!?! Jeg ville holde øje med det og evt kontakte min læge eller jordmoder hvis der kommer mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 Så lang tid er der heller ikke til terminen- kun.5 uger og 2 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 Og I dag er der faktisk kun 7 dage til hvor jeg fødte Sofie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 Den kan godt gaa og saa gendanne sig :) Jeg havde en lignende i uge 37, altsaa bare smaa to uger efter, hvilket en jordemoder tog heeeeeelt roligt. Hun ville have vaeret lidt mere obs, hvis det havde vaeret min svigerinde, som var 3 uger mindre henne end jeg....Naa ja, og saa gik den rigtige slimprop senere igen hos mig. . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 Så lang tid er der heller ikke til terminen- kun.5 uger og 2 dage Sorry var på fra mobilen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 Sorry var på fra mobilen. Smiler, det er helt okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 Min gik lidt i uge 36 tror jeg, men kom rigtig først ud da jeg var 40+1.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 Min gik lidt i uge 36 tror jeg, men kom rigtig først ud da jeg var 40+1.. Okay rart at vide Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 Håbet din lille pige venter lidt med at komme ud endnu.. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 RIng evt. til din JM og forhør dig hvordan du skal forholde dig?! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 RIng evt. til din JM og forhør dig hvordan du skal forholde dig?! :kram Nu bliver jeg heldigvis fulgt rigtig meget. Så skal faktisk scannes på onsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites