Oprettet August 26, 2012 Der må da sidde nogen herinde med en viden om, hvor man køber billige graviditetstests online? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2012 Billige teste Her har jeg altid købt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2012 Jeg kigger lige! Tak for tippet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2012 Jeg køber også altid hos billige teste :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2012 Jeg vil også anbefale billige teste :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2012 Er lige på besøg fra en anden gruppe. Jeg har købt både æl tests og g tests over trendsales. Der er en derinde, der sælger dem fra 3 kr stk. Og med lyn forsendelse og i neutral pakke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2012 Er lige på besøg fra en anden gruppe. Jeg har købt både æl tests og g tests over trendsales. Der er en derinde, der sælger dem fra 3 kr stk. Og med lyn forsendelse og i neutral pakke :) :ditto Jeg har også købt mine GT hos hende, og de kommer super hurtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 Jeg sælger G-test til 2 kr stykket. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2012 Wauw 2-3kr af stk. det er jo sindssygt billigt!! De tilbud tror jeg da jeg vil gøre brug af næste gang (forhåbenligt bliver der ikk nogen næste gang før PB2) ;) Men ellers har jeg også købt hos billig-teste ;) De er super gode og jeg har fået dem leveret max to dage efter bestilling også i neutral pakke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites