Oprettet August 26, 2012 Jeg får p-piller og det er jo efterhånden tre år siden jeg sidst fik det, så derfor har jeg lige et spørgsmål. Hvordan er det nu med p-pille stop og start. Når man har taget de 21 piller og skal holde pause, hvornår er det så man starter op igen? Tog den sidste i torsdags. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2012 Så skal du tage den 1. i pakken på torsdag :) En uges pause. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2012 Så skal du tage den 1. i pakken på torsdag :) En uges pause. Lige præcis :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2012 Så skal du tage den 1. i pakken på torsdag :) En uges pause. Tak for det :-) Kunne simpelthen ikke huske om det var onsdag eller torsdag jeg skulle starte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2012 det kommer an på mærket mener jeg - er der ikke en indlægs seddel??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2012 Jo det var der. Men var lige lidt hurtig så den røg ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites