Girl Next Door

Vis mig dit (realistiske) drømme badeværelse

5 indlæg i dette emne

Da vi står og skal købe hus, er der lidt renovering forude ;)

Det ene badeværelse skal have en tur, men ved bare ikke lige hvad jeg ønsker mig derinde. L vil (tro det eller lad være) gerne have lyserøde fliser :rolleyes

Godt nok elsker jeg den farve, men på et badeværelse? Hmm..

Nå men vis mig hvad i drømmer om på jeres badeværelse, spam mig med billeder af lækre, billige, fede detaljer til et badeværelse :glad

Del dette indlæg

jeg har ikke sådan nogen billede af det, men vores i kælderen skal bare have en håndvask med et skab under, et almindelig toilet, og så et spabad, og det skal ikke være sådan et hjørne et, men et som et almindelig badekar, bare med mulighed for spa i.

Og så i hvidt med aflange fliser

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gider virkelig ikke badekar. Vi har haft det i 3 år, og det kan tælles på én hånd de gange vi har brugt det <_< Så hellere en kæmpe bruseniche :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gider virkelig ikke badekar. Vi har haft det i 3 år, og det kan tælles på én hånd de gange vi har brugt det <_< Så hellere en kæmpe bruseniche :)

ha ha ja men det er jo fordi vi har brucheniche oppe i stueetagen, så vil vi lave luksus badeværelse i kælderen, når vi engang komme til istandsættelse af vores kælder

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil bare gerne have det så L og jeg kan være i bad på samme tid :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER