Nitzen1987

Voksi vs. Duniduo

7 indlæg i dette emne

Hmmm... jeg går med tanker om vi skal anskaffe os en voksi eller en efterligning deraf... Maja er stærkt på vej til at vokse ud af liften, så jeg tror maks der går 1 måned inden vi må pakke den væk... men jeg kommer godt nok til at mangle den i barnevognen, da vi bor i lejlighed på 1. sal kan jeg ikke bare lade Maja ligge i barnevognen og sove, når vi kommer hjem - jeg er nødt til at have hende med op i lejligheden og så er det jeg tænker at det er lettere at gøre det, hvis jeg har en lift at have hende i - som jeg har nu - frem for at skulle løfte hende op... tænker at hun lettere kan sove videre, hvis jeg bærer hende i en lift fremfor, at hun bliver løftet op...

Men hvad taler for, at vi skal købe voksi, når DuniDuo'en kan købes til mindre end det halve af hvad voksi'en koster?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Voksien er med uldfyld, men duniduoen vist nok er med dun. Uld tempererer bedre, og jeg har også indtryk af, at det holder bedre kvalitetsmæssigt, men jeg ved ikke om der er hold i det.

Vi har købt vores voksi brugt for ingen penge (tror vi gav 4-500)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står at det er en ulddyne i DuniDuo'en :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også at det er.

I fx Drømmeposen fra Føtex der er det dun og ikke uld.

Jeg ved at Susanne33 har DuniDuo og hun har vist været rigtig glad for den. Så hun skriver nok også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står at det er en ulddyne i DuniDuo'en :unsure

Man kan ligesom med Voksien få en DuniDuo med både uld- og dunfyld. Vi har den med uld :)

Det tror jeg også at det er.

I fx Drømmeposen fra Føtex der er det dun og ikke uld.

Jeg ved at Susanne33 har DuniDuo og hun har vist været rigtig glad for den. Så hun skriver nok også ;)

Jep, det har vi. Og den var GULD værd, når man havde et spædbarn i de koldeste måneder. Jeg tror den eneste forskel er lukke/folde-systemet. Tror ikke det er helt ens. Og så er der jo nogen der mener Voksien er bedre. Nu har jeg aldrig haft en Voksi, så kan ikke sammenligne, men vi har i hvert fald været FULDT tilfredse med vores DuniDuo. Den holder farve og form, holder baby varm, er nem at skille/samle så man kan vaske betrækket og så har jeg givet 999,- for den på udsalg på nettet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at køb bæreplade hvis du vil bruge den lige som en lift

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at køb bæreplade hvis du vil bruge den lige som en lift

Ja... Den følger med DuniDuoen til 999 kr. hvor Voksien med plade på tilbud koster 2199 kr. så der er en ret stor prisforskel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER