Oprettet August 24, 2012 Hej Jeg er ny i dette forum, har dog tidligere været på babyklar. Min kæreste kan ikke få børn selv da han har kleinfelterssyndrom, så vi har besluttet os for at bruge donorsæd. Jeg står for at skulle insemineres i den kommende uge, og det er vi selvfølgelig meget spændte på. Glæder mig til at følges med jer herinde. Hilsen Mul Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2012 Velkommen til :balloons og :goodluck med inseminationen i næste uge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2012 Velkommen til, håber det lykkedes for jer hurtig :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2012 Velkommen til. Håber det lykkes for jer! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2012 :balloons velkommen til :) :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2012 Tak:) Skal ind og scannes i morgen og får besked om hvornår jeg skal insemineres, det bliver spændende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2012 Tak:) Skal ind og scannes i morgen og får besked om hvornår jeg skal insemineres, det bliver spændende. Velkommen til :balloons Held og lykke til :goodluck Jeg glæder mig til at følge med i dit forløb! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2012 Held og lykke :) Må jeg spørge hvordan din kæreste blev diagnosticeret? Og hvordan lever han med det? Har en mistanke om, at min søn måske lider af det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Hej søs. Velkommen til. Håber det lykkes i første omgang :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2012 Henriette, det var i forbindelse med at vi gerne ville have et barn sammen, ingenting skete, han skulle så aflevere sædprøver, og der blev taget blodprøver. Det viste sig at han bla. manglede testeron, desuden mener jeg at han også skulle svare på nogle spørgsmål. Han lever fint med det og spekulerer ikke over det i det daglige, men han har da sine nedture i forhold til at det ikke er ham der bliver biologisk far. Del dette indlæg Link to post Share on other sites