Miss.Tang

ammeindlæg fra natusan

14 indlæg i dette emne

Jeg var en tur i super brugsen igår og de har et ret godt tilbud på natusan ammeindlæg.

men synes bare det er meget at købe to kasser hvis det er noget skod.. Så er der nogen af jer der har prøvet dem? og hvad er 'dommen'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg prøvede dem med pigerne, men ammede ikke ret lang tid. Brød mig ikke om dem, fordi de klæbede til vorten.

Brugte istedet dem med lanolin i. Kan ikke huske navnet, men æsken var lilla :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt lide dem. De har en "god kant" der gør man ikke kan se dem igennem blusen, hvilket jeg synes man kan med rigtig mange andre!

Jeg har ikke haft problemer med de sad fast/gik i stykker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger dem, men jeg synes ikke at de er de bedste. Så når den sidste kasse er Tom, så vil jeg finde nogle andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lide dem.. De kan ikke ses gennem blusen og det er let at se om de skal skiftes.. Jeg har næsten udelukkende brugt dem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sider lidt og tænker at vi jo selvfølgelig har forskellig smag mad alt det vi bruger. Og at 45,- jo ikke er den helt store formue, hvis det nu skulle vise sig at være noget møg for mig :) Så jeg tro rjeg giver dem en chance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De klistrer rigtig meget fast til brystvorten. Det gør meget ondt når man er i fasen med revnede og ømme brystvorter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ikke så vild med dem. Synes også at vattet var for løst og derfor klæbede til brystet <_<

De bedste jeg prøvede var Pigeons tynde indlæg. De havde en fantastisk sugeevne, men var meget tynde så de ikke kunne ses :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ikke så vild med dem. Synes også at vattet var for løst og derfor klæbede til brystet <_<

De bedste jeg prøvede var Pigeons tynde indlæg. De havde en fantastisk sugeevne, men var meget tynde så de ikke kunne ses :)

Jeg bruger også Pigeons og er meget glade for dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synses godt man kan se natusans igennem blusen..irretere mig faktisk lidt, det ikke så frækt at se på ;)

men jeg bruger kun natusans.. ville egentlig gerne bruge pigeon men synes bare de for dyre...

Det med de hænger fast er kun hvis jeg havde sår, i starten og der bruge jeg specielplaster fra apoteket så det var alligevel ikke noget problem da det så sidder imellem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig i koret der siger de sidder fast i vorten og det gør virkelig ondt! Var rigtig glad for dem i graviditeten da de netop ikke er så synlige (jeg læggede i ret lang tid).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hænger de fast fordi brystet lækker? eller er det fordi i har sår og flænger og hvad man ellers kan få?

Har også været ude i at overveje de der uld indlæg. Men de skal vel vaskes ret tit, tænker jeg? Er der nogen af jer der har prøvet/bruger dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hænger de fast, hvis jeg har haft for travlt og ikke lader det tørre og ind i mellem kan det også være pga læk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hænger de fast fordi brystet lækker? eller er det fordi i har sår og flænger og hvad man ellers kan få?

Har også været ude i at overveje de der uld indlæg. Men de skal vel vaskes ret tit, tænker jeg? Er der nogen af jer der har prøvet/bruger dem?

Uld ska kun vaskes hvis de begynder at lugte. Brugte dem meget i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER