Oprettet August 22, 2012 i forlængelse af jeg hader tråden, så synes jeg vi manglede en jeg elsker tråd... Jeg elsker god mad jeg elsker god musik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Jeg elsker at være til koncerter .. at ligge i ske .. At vågne til lyden af en glad lille baby der sparker til sengekanten .. At strikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Mine børn :loveshower At ligge og kigge på min kæreste når han sover :) så ser han så nuttet ud Ben & jerrys strawberry cheesecake :D At putte og ligge i ske At læse en god bog Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 - Lyden af regnen der hamrer mod vores tag - At se dem jeg holder allermest af smile - At se min mand lege med vores hund og tænke "han bliver en helt fantastisk far en dag" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Chokolade Kager Chips med holiday dip Flødeskum :loveshower generelt søde sager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Elsker når min Søn er glad og tilfreds... Elsker min mand.. Elsker Chokolade... Elsker kram.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Rå mængder ar røde løg :whistling Hvad sker de lige der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 smerter.....KOM SÅ MED DE VEER!!!!!!!!!!!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Tunsanwich fra sunset :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Spontan latter fra mine piger :loveshower Der er intet bedre, end den umiddelbare glæde børn har :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Isaac :loveshower det bedste jeg ved, ved livet er at være mor til smuksakken :biglove derudover nyder jeg * at bage * at have et ordentligt hjem * gode veninder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Rå mængder ar røde løg :whistling Hvad sker de lige der Sig mig engang, hvilken slags bebs er det lige du venter dig? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Sig mig engang, hvilken slags bebs er det lige du venter dig? :whistling Det ved jeg ikke men jeg spiserbare rå løg så det basker og mega stærkt mad. Og det har jeg ALDRIG haft lyst til før. I forgårs fik vi hakkebøffer der kylede jeg lige noget chili ned i kødet :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Duften af regn på asfalt mmm. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Det ved jeg ikke men jeg spiserbare rå løg så det basker og mega stærkt mad. Og det har jeg ALDRIG haft lyst til før. I forgårs fik vi hakkebøffer der kylede jeg lige noget chili ned i kødet :whistling Spændende hvad der gemmer sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 - jordbær - ostepops - mine katte - min familie og min kæreste :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 dagen idag, som er vores bryllupsdag. Dejlige minder at tænke tilbage på, vi havde en helt fantastisk dag for 3 år siden :biglove Min dejlige mand min seng Min dyne og Vannihunden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Min datter og spiren :loveshower - duften af regn - ro - børnelatter -eBay :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 dagen idag, som er vores bryllupsdag. Dejlige minder at tænke tilbage på, vi havde en helt fantastisk dag for 3 år siden :biglove Min dejlige mand min seng Min dyne og Vannihunden Stort tillykke med bryllupsdagen :loveshower jeg kunne selv have været gift i knap 3½ år, men livet kan være uforudsigeligt.. Men nok om det - jeg håber I nyder en dejlig dag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Jeg elsker mine dejlige prinsesser :kuller :kuller Min mand naturligvis, men jeg ELSKER bare også SÅ meget cacaomælk...Uden at rødme kunne jeg snilt køre 2-3 liter ned om dagen, meeeeen de latterlige kalorier afholder mig fra at gøre det.. Hov forresten, jeg ELSKER også Pepsi Max :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 dagen idag, som er vores bryllupsdag. Dejlige minder at tænke tilbage på, vi havde en helt fantastisk dag for 3 år siden :biglove Min dejlige mandmin sengMin dyne og Vannihunden Tillykke med bryllupsdagen! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Jeg elsker mine dejlige prinsesser :kuller :kuller Min mand naturligvis, men jeg ELSKER bare også SÅ meget cacaomælk...Uden at rødme kunne jeg snilt køre 2-3 liter ned om dagen, meeeeen de latterlige kalorier afholder mig fra at gøre det.. Hov forresten, jeg ELSKER også Pepsi Max :unsure Årh jeg kunne også bare drikke kakao.. Jeg ELSKER kakao Del dette indlæg Link to post Share on other sites