Oprettet August 21, 2012 I går havde vi badebassin i haven, det var jo en milliard grader. Så det nød Leo i fulde drag :7himmel Og så lige et billede inden sengetid beklager det er blevet lidt uskarp. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Årh :kuller Stadig über lækker :loveshower Regner med vi stadig har en deal, selvom Isabella er pænt omsværmet i bh :D Edit. Det ser for mærkeligt i den sidste sætning :D O børnehave mener jeg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Årh det ser ud til at passe den unge herre med det basin! :balloon Og hvor er han bare en køn dreng :loveshower Så flotte brune øjne altså! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Årh :kuller Stadig über lækker :loveshower Regner med vi stadig har en deal, selvom Isabella er pænt omsværmet i bh :D Edit. Det ser for mærkeligt i den sidste sætning :D O børnehave mener jeg :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Årh :kuller Stadig über lækker :loveshower Regner med vi stadig har en deal, selvom Isabella er pænt omsværmet i bh :D Edit. Det ser for mærkeligt i den sidste sætning :D O børnehave mener jeg :D Ha ha - jo vi har stadig en deal. :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Årh det ser ud til at passe den unge herre med det basin! :balloon Og hvor er han bare en køn dreng :loveshower Så flotte brune øjne altså! :kuller Tak Mette - jeg synes også Leo har nogle meget store kønne brune øjne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Hold nu op han er skøn :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Hmm Hmm Hmm, jeg og Martin har også en deal med Leo og min Sofia :oops :oops Super dejlige Leo :kuller :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 K*ft han er lækker :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Hmm Hmm Hmm, jeg og Martin har også en deal med Leo og min Sofia :oops :oops Super dejlige Leo :kuller :kuller He he - ja det ved jeg så bliver der catfight - wauwwww :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Hvor er han bare skøn :loveshower og dejligt med et bassin, ser ud til han nyder det! Man må jo også sige at vejret har været til det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 dejige billeder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 tak tøser for jeres søde ord :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Gud hvor bliver han stor jeres lille Leo :o men tilslutter mig koret og siger at han er en virkelig køn dreng med nogle skønne brune øjne :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Leo og Sofia - Ej, de to navne står godt til hinanden :whistling :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites