Oprettet August 20, 2012 Hej alle I kloge kvinder derude! :balloons Jeg startede sidste fredag til babysvømning med Laura og fik derfor shanghai'et min søster til at tage med og hjælpe. Men det er ikke ligefrem noget jeg kan gøre hver fredag kl. 12, så for fremtiden bliver det nok alene... :( Så jeg tænkte, hvordan gør I med at håndtere alle tingene + en baby? Hvad har I af fif? Hvad tager I med? Så nogle der havde en lift med inde, men ved ikke lige hvordan de sneg den igennem indgangen, som er sådan en dreje-ting med metal"arme" hele vejen op til loftet (rulledørs-ting?) og min pusletaske sad fast sidst og der tog min søster svømmetingene for mig.. <_< Plus, hvis man bruger liften, skal man vel have godt med ekstra håndklæder til at fore med, så den ikke bliver våd. Opdagede så at de havde sådan nogle smarte klapvogne til at sætte barnet i, da jeg ved nr. 2 tilfælde tænkte at det var lidt for mærkeligt at de var ens og spurgte om de var svømmehallens. Som altid, har jeg jo lavet en liste med ting jeg skal have med, men er der noget ekstra der måske kunne være rart at have med? Listen er her: Badeble Baby håndklæde Hue til baby efter svømning Badedyr? Creme? shampoo? Pusletaske (Amme)badedragt Handklæde til mor Ekstra kontaktlinser (eller briller - da jeg er næsten blind uden :rolleyes ) Hårbørste Shampoo + balsam Vandflaske 20'er til skab Plastikpose til vådt badetøj+håndklæder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Der er ikke grund til at slæbe badedyr med :) Er det nødvendigt med pusletasken? eller kan du pakke det hele i en rygsæk du kan tage på ryggen? Det jeg selv gjorde var at have baby med i autostolen (kommer du i bil?) og gjorde så hende færdig mens jeg selv var iført badetøj, puttede hende i autostolen og spændte den, mens jeg selv tog et lynbad uden at bruge lang tid på hårvask. Det gjorde jeg hjemme i stedet for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Åh ja jeg skal af sted med Maja på onsdag for første gang og jeg er alene, så jeg har også tænkt på, hvad der er godt at have med :unsure så jeg kigger lige med her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Der er ikke grund til at slæbe badedyr med :) Er det nødvendigt med pusletasken? eller kan du pakke det hele i en rygsæk du kan tage på ryggen? Det jeg selv gjorde var at have baby med i autostolen (kommer du i bil?) og gjorde så hende færdig mens jeg selv var iført badetøj, puttede hende i autostolen og spændte den, mens jeg selv tog et lynbad uden at bruge lang tid på hårvask. Det gjorde jeg hjemme i stedet for. Gik du ude i Stevnstrup? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Gik du ude i Stevnstrup? JEPS :) og gør det stadig på "søstjerneholdet" ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 JEPS :) og gør det stadig på "søstjerneholdet" ;) Er det godt derude? Vi starter på "Muslingeholdet" på onsdag kl. 17.00, så det er jeg spændt på :) Egentlig startede holdet for to uger siden, men jeg var først af sted til lægetjek i onsdags, så det har jeg pænt måttet vente på, inden jeg kan komme af sted... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Er det godt derude? Vi starter på "Muslingeholdet" på onsdag kl. 17.00, så det er jeg spændt på :) Egentlig startede holdet for to uger siden, men jeg var først af sted til lægetjek i onsdags, så det har jeg pænt måttet vente på, inden jeg kan komme af sted... Ja jeg synes det er godt :) dog når de begynder at gå, så er gulvet glat, så trunten har fået sko på og er altid blevet holdt i hånden :) og så er der pænt varmt inde ved vandet, så husk godt med drikke til bagefter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Jeg har et ekstra håndklæde med til ham.. Et som han har om sig når vi går ind og ud og så et tørt til sidst.. Ville også tage sæbe med til hans krop, så kloren kan vaskes af.. Ingen badedyr.. Ved os er der masser af puslehynder, så der ligger alle bebserne, mens mor bliver færdig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Nu ved jeg ikke hvor langt der er fra omklædningen og ned til bassinet til babysvømning, men vi havde sokker med - Elias havde dem på derned og når vi så var færdige tørrede jeg hans fødder og så fik han dem på igen. Jeg havde ikke pusletaske med, jeg pakkede alt hvad vi begge skulle bruge i en rygsæk, for her var det offentlig transport vi skulle af sted med... Min liste var: 2 håndklæder, et lille og et ekstra stort badelagen til Elias Håndklæder til mig vi delte neutral shampoo og sæbe, 2 badebleer og så et sæt skiftetøj, hvis der nu skulle være uheld Der var puslehynder til at lægge baby på mens man selv kom i bad (det var ik fedt da Elias så lærte at kravle af dem...) Der var også mikroovn i vores omklædning, så der var mulighed for at lune grød og mælk, hvis det var nødvendigt, så du kan sagtens have lidt mad med... Håber i får en rigtig god oplevelse - vi ville i hvert fald ikke have været foruden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2012 Jeg kan anbefale en ekstra pose til vådt badetøj og shampo mv, på den måde står man ikke med 10.000 løse dele når man skal fra baderummet til omklædningsrummet. Jeg kan i øvrigt anbefale at medbringe lidt mad til enselv efter svømmeturen - jeg har været vildt sulten når vi er kommet i tøjet. Rigtig god fornøjelse med svømningen. Vh Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites