Oprettet August 20, 2012 Jeg har fået en tid til igangsættelse i morgen, og er i tvivl om, hvorvidt vi bør have hospitalstasken med derop med det samme, eller om vi skal regne med at komme hjem inden der sker mere?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Sejt med igangsættelse imorgen. Rigtig meget pøj pøj :kram Jeg ville tage tasken med. Evt lade den stå i bilen til at starte med :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 For dir vedkommende ville det være en rigtig god ide når nu der har været så meget murren osv.. Men ellers lad den stå i bilen uanset hvad, så har du den jo i nærheden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Mange tak :) Er godt nok spændt på det! Håber dog stadig på der sker noget i løbet af natten, men uanset hvad er det jo liige om lidt! :loveshower Nu har vi så ikke bil, men vi kan vel godt tage den med derop alligevel, eller hvad? :unsure Eller er det mærkeligt at have den med fra start af? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Hm, ja jeg tænker nemlig også, at det jo godt kan gå hurtigt fra jeg bliver sat igang, når der nu har været så meget "optakt" :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Jeg ville tage den med hvis det var mig. Træls hvis manden bliver nødt til at tage hjem og hente den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Mange tak :) Er godt nok spændt på det! Håber dog stadig på der sker noget i løbet af natten, men uanset hvad er det jo liige om lidt! :loveshower Nu har vi så ikke bil, men vi kan vel godt tage den med derop alligevel, eller hvad? :unsure Eller er det mærkeligt at have den med fra start af? :P Tag den med. Tænk også hvis de gerne vil beholde dig et stykke tid. Så er det rart at have dine ting hos dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Tag den med for en sikkerheds skyld - det gjorde vi til trods for at vi blev sendt hjem to gange. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Vi tager den med så, og så håber vi på det hele kommer til at gå rimelig hurtigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Held og lykke med det :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2012 Held og lykke med det :goodluck Mange tak! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites