somummy

Hindbærbladthe

12 indlæg i dette emne

Er der nogen der ved hvor man kan købe hindbærblad the i nærheden af Viborg eller Skive -ER DESPERAT!

Del dette indlæg

Ligger der ikke en helsekost-forretning i Viborg?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo det tror jeg nok, men det kunne være der var nogle der havde opdaget det i et supermarked, som havde åbent i dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmm... tror ikke at du kan få det i et supermarked :unsure Matas har det ikke engang...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hvor kan man købe det til dagligt ???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan købe det i helsekost-forretninger :) Men jeg ved ikk lige hvor der ligger sådan en i Viborg eller Skive :unsure

Hvis det er fordi du gerne vil have fødslen igang, vil jeg lige sige, at jeg har drukket det i 4 uger nu, de sidste 2 uger har jeg drukket 3-4 kopper om dagen, og det har desværre ikke virket for mig <_<

Men det er da et forsøg værd, måske du er mere heldig end mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min Matas har bestilt det hjem til mig, men det er alligevel 7 år siden da jeg ventede den første.

Puha kan stadig huske den væmmelige smag :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min Matas har bestilt det hjem til mig, men det er alligevel 7 år siden da jeg ventede den første.

Puha kan stadig huske den væmmelige smag :(

Sjovt jeg synes det smager godt :D kan finde på at drikke det nu bare for smagens skyld

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjovt jeg synes det smager godt :D kan finde på at drikke det nu bare for smagens skyld

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Underligt :D gad vide om de har ændret på smagen siden 2006 hvor jeg drak det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Underligt :D gad vide om de har ændret på smagen siden 2006 hvor jeg drak det :)

Det burde da være det samme :unsure tænker at der forhåbentlig ikke er andet end hindbærblade i og så kan man jo ikke rigtig ændre på smagen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er den the ellers god for, når nu man ikke er gravid mere?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER