Oprettet August 19, 2012 Ja er lidt i tvivl her... Jeg har sådanne nogen mens lig smerter i underliver/bækkenet der også sider om bagtil - ikke lænden, men længere nede omkring haleben og endetarm. De kommer og går lidt og har gjort det de sidste par timer. Derudover er min mave helt blød på 'toppen' og når jeg trykker på den plukker den. Og lille pigen giver noget ret kraftige spark, med mere kraft end normalt. Jeg har sådan tænkt på den sidste uge om baby er aktiv som den plejer under fødslen eller om den bliver stille? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Jeg mærkede hende ikke da veerne var rigtigt igang. så tænker man på noget andet ;-) Kan ikke forklare hvordan veer føles. Da det begyndte at gøre ondt bad min mand mig forklare hvordan de føltes og jeg sagde " som om der er sat 1000 kødkroge i mit maveskid og der er en der står og trækker ned i dem" Kan ikke huske det længere. Men sådan sagde jeg da jeg var i det ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Jeg mærkede hende en gang imellem mellem veerne. Synes mine første veer føltes som mens smerter, den eneste forskel var, at de også spændte i lænden, og der var pauser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Jeg mærkede hende en gang imellem mellem veerne. Synes mine første veer føltes som mens smerter, den eneste forskel var, at de også spændte i lænden, og der var pauser :) Sådan føltes mine veer også.... men under fødslen mærkede jeg ikke rigtig noget til min bebs... jeg tror det var fordi jeg var så opslugt af at overleve veerne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Underligt nok kan jeg ikke rigtig huske smerten længere :unsure Men jeg kan huske, at jeg ikke var i tvivl ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Man kan godt have optræk til noget i lang tid.. Jeg havde mens lignende smerter med mellemrum i laang tid :) Men da de blev regelmæssige og begyndte at gøre mere og mere ondt, så var man ikke i tvivl.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Man kan godt have optræk til noget i lang tid.. Jeg havde mens lignende smerter med mellemrum i laang tid :) Men da de blev regelmæssige og begyndte at gøre mere og mere ondt, så var man ikke i tvivl.. Piiiv... det bliver da ulidligt så :( for det gør Sk*** ondt :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Underligt nok kan jeg ikke rigtig huske smerten længere :unsure Men jeg kan huske, at jeg ikke var i tvivl ;) Ikke så underligt ;) hvis vi huskede smerten fuldstændig er der nok ikke mange kvinder der ville føde igen! Så det er egentlig ret smart fra naturens side. Jeg kan heller ikke rigtig huske det - ved bare det gjorde pisse ondt, men præcist HVOR ondt og hvordan kan jeg ikke huske. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Ikke så underligt ;) hvis vi huskede smerten fuldstændig er der nok ikke mange kvinder der ville føde igen! Så det er egentlig ret smart fra naturens side. Jeg kan heller ikke rigtig huske det - ved bare det gjorde pisse ondt, men præcist HVOR ondt og hvordan kan jeg ikke huske. Ja det er noget underligt noget med den smerte... Har helt glemt den og glæder mig bare så meget til at blive gravid og skulle føde igen :lolhit Men vil beskrive veer som kraftige mens smerter, der trækker ned foran og i lænden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Hmm... jeg kan så godt huske smerterne :unsure nå men ja det er mens smerter, de sidder præcis det samme sted. Når det begynder rigtigt at være veer så skal du virkelig trække vejret og stå stille eller lige svinge underlivet lidt for at holde det ud. Det føles som om skelettet bliver presset fra hinanden, mine kom i bølger der blev højere og højere og højere, og først når de aftog vidste jeg veen var ved at slippe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2012 Mine startede som mens-agtige smerter, der bare kom og gik. Så blev de langsommere mere kraftige, men de blev ved med at sidde i lænden. Jeg fik at vide ved 1. tjek på fødegangen, at når man er nede og bide i gulvtæppet, så er den god nok, og man er i aktiv fødsel. Og et par timer efter stod jeg og prustede ind over en stol, og måtte sige til C, at hvis vi havde haft et gulvtæppe, så havde jeg bidt i det nu. Så vidste vi, at det var på tide vi kom afsted. Del dette indlæg Link to post Share on other sites