Barbamama

Hot mama smalltalk!

244 indlæg i dette emne

Så er det lige om lidt de triste lokker ryger :yay - the new me here I Come!

vil se billede... Basta!

Del dette indlæg

Det HÆSLIGE før billede (seriøst sådan ser jeg forhåbentlig ikke ud IRL :blink )

UaEiwZB.png

Og så den nye smarte mig:

SfJ1yap.jpg

Har fået lagt mørke og afblegede striber, blandet med min egen hårfarve, klippet 10 cm af i nakken, klippet etager og PANDEHÅR (jeg elsker mit pandehår).

Den lyse stribe bliver svær at venne sig til, men nu har jeg heller ALDRIG prøvet den farve før, det har altid været mørkt og rødt. Men når det er sagt er det ikke negativt, syntes mit hår er så NICE, får et mere modent og seriøst look, så nu skal jeg have farvet de vipper, lakeret de negle og tabt de sidste få kilo så er jeg uimodståelig (ja den dårlige selvtillid sad vist i de slidte spidser og ligger nu i skraldespanden :p )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det HÆSLIGE før billede (seriøst sådan ser jeg forhåbentlig ikke ud IRL :blink )

UaEiwZB.png

SfJ1yap.jpg

Har fået lagt mørke og afblegede striber, blandet med min egen hårfarve, klippet 10 cm af i nakken, klippet etager og PANDEHÅR (jeg elsker mit pandehår).

Den lyse stribe bliver svær at venne sig til, men nu har jeg heller ALDRIG prøvet den farve før, det har altid været mørkt og rødt. Men når det er sagt er det ikke negativt, syntes mit hår er så NICE, får et mere modent og seriøst look, så nu skal jeg have farvet de vipper, lakeret de negle og tabt de sidste få kilo så er jeg uimodståelig (ja den dårlige selvtillid sad vist i de slidte spidser og ligger nu i skraldespanden :p )

WOOOOW! (Piiiiift!)

Hold nu kæft en forandring!

Maja, LOV mig at du aldrig får langt pandehår igen! Det her er så flot til dig!

Er misundeligHELT ud i mine slidte hårspidser!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha Maja, nej sådan ser du ikke ud irl! :kiss Og FUCK hvor er det fedt med det nye hår!! Er dybt misundelig på det pandehår, det klæder dig SINDSYGT godt...... Hot mama!! :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækre Maja!! Piiiiift!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger! Jeg elsker mit pandehår :biglove jeg føler mig som MIG igen, det er simpelthen det bedste jeg har gjort for mig selv i 2 år!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow majs :loveshower

Det er virkelig en forandring :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gør i andre ved det der baby hår man af og til får , når håret vokser ud?

Jeg har fået sådan en firser gang strithår lige ved panden. Det ser ud af h til

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super SUPER flot, Maja!!!! :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glattejern og hårlak! Mit krusede op på hovedet ved skilningen, der brugte jeg Argan Olie lige efter badet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger, utroligt hvad en saks og lidt farve kan gøre ;) er SÅ glad for resultatet!!!

WOOOOW! (Piiiiift!)

Hold nu kæft en forandring!

Maja, LOV mig at du aldrig får langt pandehår igen! Det her er så flot til dig!

Er misundeligHELT ud i mine slidte hårspidser!

Der kommer i hvert fald til at gå rigtig lang tid før jeg kunne finde på at overveje at lade det gro!

Og tak!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

UaEiwZB.png

SfJ1yap.jpg

Kæft det ser godt ud! DU ser godt ud :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke en skid.. lever med det og ser dum ud ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

pt lever jeg også med det ;) men håber jo på at skulle til jobsamtale, så ville gerne ikke ligne en tumpe :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto :D

pt lever jeg også med det ;) men håber jo på at skulle til jobsamtale, så ville gerne ikke ligne en tumpe :P

Jeg prøver også på at leve med det, men det er sgu svært :P men en go gang hårlak og så lige holde hånden på håret der hvor det stritter indtil lakken er tør, det plejer at kunne klare det sådan nogenlunde her.. Lige indtil man kommer ud i blæsten, og så har man en stiv tot til at stritte vandret ud fra hovedet :D

Tabte/knækkede i også voldsomt meget hår efter fødslen? hele forsiden af min hårgrænse er nærmest forsvundet, og især ved tindingen og ved ørerene er mit hår så kort at det stritter til alle retninger <_< så irriterende altså..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow Majs!!! Det klæder dig super godt! Fremhæver virkelig dine kinden og øjne! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser knald-godt ud til dig, Majs :piiiifte-smiley

Jeg elsker også mit pandehår, men hold nu op det skal klipper tit <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser knald-godt ud til dig, Majs :piiiifte-smiley

Jeg elsker også mit pandehår, men hold nu op det skal klipper tit <_<

Jeg gad også godt have pandehår, men jeg får simpelthen bumser som en anden teenager.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ville også gerne have pandehår, men har ikke mindre end to hvirvler i det, så ligner en fuldstændig vanvittig udgave af Cameron Diaz i Vild med Mary! :lol

Og glatning virker kun i 2 minutter <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg på vej til frisør for at blive klippet og farvet! Uh, jeg spændt!!!

Og så ska jeg tá en pandehårs beslutning.. Plejer at have lige pandehår, men nu er længden ned til min næse og ka ik beslutte, om det ska være langt eller fortsat være kort.. Hmm...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg prøver også på at leve med det, men det er sgu svært :P men en go gang hårlak og så lige holde hånden på håret der hvor det stritter indtil lakken er tør, det plejer at kunne klare det sådan nogenlunde her.. Lige indtil man kommer ud i blæsten, og så har man en stiv tot til at stritte vandret ud fra hovedet :D

Tabte/knækkede i også voldsomt meget hår efter fødslen? hele forsiden af min hårgrænse er nærmest forsvundet, og især ved tindingen og ved ørerene er mit hår så kort at det stritter til alle retninger <_< så irriterende altså..

Jeps. På en dårlig dag sidder der bare overalt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg på vej til frisør for at blive klippet og farvet! Uh, jeg spændt!!!

Og så ska jeg tá en pandehårs beslutning.. Plejer at have lige pandehår, men nu er længden ned til min næse og ka ik beslutte, om det ska være langt eller fortsat være kort.. Hmm...

Kort! Synes jeg!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kort! Synes jeg!

Hihi, tak! Men det bliver langt :D det er bedst med den slags farve jeg får i... Fortsættelse følger ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihi, tak! Men det bliver langt :D det er bedst med den slags farve jeg får i... Fortsættelse følger ;)

Glæder mig til at se resultatet :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER