Oprettet August 17, 2012 Er der mon nogle som ligger inde med gode råd imod halsbrand ?? Har simpelthen den ledeste af slagsen :help har prøvet med mælk og bananer, synes ikke det har nogen særlig god effekt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 Sun lollys hjælper som regel her hehe. Men når det er slemmest så er det kun tygge tabletterne der virker desværre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Mathilde kakaomælk hjælper hos mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Balancid :glad :glad :glad :glad det hjælper.. jeg lider os meget af det :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Balancid :glad :glad :glad :glad det hjælper.. jeg lider os meget af det :kiss Balancid er det tygge tabletter ? Det lyder til jeg skal på handlen idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Balancid er det tygge tabletter ? Det lyder til jeg skal på handlen idag :) Jeps, balancid er tygge tabletter :) Dem har jeg også gode erfaringer med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Letmælk eller som cacao kan tage noget af det, men om natten er det kun Balancid'en der virker! Det bliver SÅ meget værer når jeg ligger mig ned :prik du kan få dem i matas og på apoteket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Balancid har hjulpet her, men har også gode erfaringer med alminox fra Føtex. HAAAAADER halsbrand. Mandler kan godt nogle gange tage toppen. Men ellers har jeg også måtte ty til tabletter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Tak for alle jeres gode råd :) jeg prøver mig frem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2012 Balancid er det tygge tabletter ? Det lyder til jeg skal på handlen idag :) ja det er det og de super gode.. prøv det prøv det :yay :yay :yay :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites