Oprettet August 17, 2012 Hej Hjertelig tillykke til jer andre. Jeg ved ikke heeeeelt hvornår jeg har termin endnu men regner med det er i April :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 :loveshower :loveshower :loveshower April børn er fantastiske :whistling :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 :loveshower :loveshower :loveshower April børn er fantastiske :whistling :D Har jo en i forvejen :biglove Og manden dvs to :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 :loveshower :loveshower :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2012 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :biglove :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Stort tillykke :) Takker :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Kæmpe stort tillykke søde :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 tillykke med det :loveshower er så glad på jeres vegne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2012 Hvordan har du det? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Kæmpe stort tillykke søde :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Glæder mig til at shoppe i Tankestrejf :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 tillykke med det :loveshower er så glad på jeres vegne :biglove Tak :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Tillykke :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Hvordan har du det? :kram2 Puha, jeg har maks kvalme men det er jo dejligt :balloons Eller hvad tænker du på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Puha, jeg har maks kvalme men det er jo dejligt :balloons Eller hvad tænker du på Sådan generelt, men ja kvalmen er jo en positiv ting :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Stort tillykke :) Tik tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2012 Sådan generelt, men ja kvalmen er jo en positiv ting :rolleyes Jeg er meget blandet den ne dag er jeg fyldt op med lykke så det suger ned i maven. Andre gange er jeg flad af tåre, og kan ikke føinde fodfæste. Men jeg tror fuldt og fast på det er en del af min sorgproces og ligegyldig hvilken følelse jeg har byder jeg den velkommen i mit følelsesregister :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2012 Stort forsinket tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites