Guest

Føtex Rosengårdcentret

25 indlæg i dette emne

.. åbner jo på lørdag og der er en hel masse gode tilbud. Tænkte jeg lige ville dele nogle af tilbuddene til børn/baby med jer. Det kan jo være, der er nogle folk fra Fyn herinde. ;)

Flexibath til 299,95 kr

Drømmepose til 300 kr. (normalpris er 899,95)

Römer Adventure 15-35 kg til 599 kr.

Alt Lego til minus 40 %

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har allerede set tilbuddene men vi kommer først tilbage til fyn lørdag middag, så der er tilbuddene nok revet væk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede set tilbuddene men vi kommer først tilbage til fyn lørdag middag, så der er tilbuddene nok revet væk <_<

Kan desværre ikke engang tilbyde dig at lægge det til side til dig. :( Ikke engang til os personale må vi. Jeg frygter også lidt for mine Hunter gummistøvler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår starter tilbuddene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår starter tilbuddene?

Lørdag nok, din papand Gitte :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag nok, din papand Gitte :rolleyes

Hahaha.. Du skulle egentlig bare have sagt til! Jeg havde to ekstra billetter til personalesalg idag, som aldrig blev brugt. Øv. ;)

Men håber da på at se dig derude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får besøg af min familie, men kunne da godt bruge en drømmepose.. Hvor mange er der i butikken,v ed du det? Orker ikke at begive mig derud, hvis det er totalt usansynligt at få fat i en..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får besøg af min familie, men kunne da godt bruge en drømmepose.. Hvor mange er der i butikken,v ed du det? Orker ikke at begive mig derud, hvis det er totalt usansynligt at få fat i en..

Der er 150 stk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Gælder tilbuddene i avisen også om søndagen? (helt specifik 40% på Lego :P manden er kæmpe lego-nørd)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gælder tilbuddene i avisen også om søndagen? (helt specifik 40% på Lego :P manden er kæmpe lego-nørd)

Det gør de. Men kun i Føtex Rosengårdcentret. ;) Og kan sige at vi har noget top lækkert nørde-Lego stående ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør de. Men kun i Føtex Rosengårdcentret. ;) Og kan sige at vi har noget top lækkert nørde-Lego stående ;)

Jubii det bliver han glad for at høre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koster Flexibath ikke normalt 299,95? :huh

(Og lækkert med billig nørde-lego! Det er vist meget godt at jeg bor langt fra Fyn og ikke har mulighed for at lade mig friste :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koster Flexibath ikke normalt 299,95? :huh

(Og lækkert med billig nørde-lego! Det er vist meget godt at jeg bor langt fra Fyn og ikke har mulighed for at lade mig friste :P)

Vi bor også langt fra Fyn, men skal en tur til Legoland i weekenden, så der kører vi over Fyn. Så kunne man liiiige holde ind på vejen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koster Flexibath ikke normalt 299,95? :huh

(Og lækkert med billig nørde-lego! Det er vist meget godt at jeg bor langt fra Fyn og ikke har mulighed for at lade mig friste :P)

Det ved jeg faktisk ikke? :unsure Hmm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor også langt fra Fyn, men skal en tur til Legoland i weekenden, så der kører vi over Fyn. Så kunne man liiiige holde ind på vejen :whistling

God idé ;) Men vær forberedt på kø! Vi åbner allerede kl.7 og det er første åbningsdag. Folk er sindsyge at de gider stå op kl. biiiip om natten for at stå i kø i Føtex :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken afdeling arbejder du i? Du har min gamle chef som varehus chef...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé ;) Men vær forberedt på kø! Vi åbner allerede kl.7 og det er første åbningsdag. Folk er sindsyge at de gider stå op kl. biiiip om natten for at stå i kø i Føtex :whistling

Det vil så først være på hjemturen, dvs. om søndagen, vi kigger ind. Og så først engang sent på eftermiddagen.. så det er spændende hvor mange vare der er tilbage :P og hvor meget kø.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken afdeling arbejder du i? Du har min gamle chef som varehus chef...

Jeg er i nonfood. Er det Klaus? Han er verdens bedste varehuschef!, syntes jeg. Han var også i min gamle butik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er. Var du i fåborg eller på vesterbro?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vesterbro - bedste butik til dato

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vesterbro - bedste butik til dato

hvor skægt, der arbejder jeg.. i kassen.. har været sygemeldt og på barsel siden maj 2010, hvem arbejdede du sammen med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu når der står 50% på alt tekstil - undtagen de i forvejen markedsførte tekstil varer....

Er der så mærker/skilte rundt i butikken der fortæller hvad der er hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu når der står 50% på alt tekstil - undtagen de i forvejen markedsførte tekstil varer....

Er der så mærker/skilte rundt i butikken der fortæller hvad der er hvad?

Der er -50% på alt, der IKKE er reklameret med i butikken. Men mener at det er skiltet derude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER