Stbaby

Øv - julegaven når ikke frem til tiden :(

21 indlæg i dette emne

Jeg har været SÅ uheldig i år :(

Har lavet nogle fotobøger fra vores bryllup som er julegaven til hhv. mine forældre og svigerforældrene.

Lavede dem i november og den 27. november blev de betalt og sat i produktion. 3 stk i alt, da vi også selv skal have en.

Har kunnet følge dem på nettet og først var der problemer med den første, der blev sat i gentryk den 30.11.

Så blev den anden sat i gentryk den 1.12.

Og den tredje blev sat i gentryk 8.12.

Har skrevet en del til dem og brokket mig over hvorfor de ikke kunne gentrykke alle på samme tid og hvad der skete i tiden mellem 1.12 og 8.12, men har kun fået undvigende svar :(

Fik endelig en mail om at de var afsendt fra Tyskland 16.12 og da jeg har haft bestilt fotokalendere derfra tidligere, vidste jeg at det kun tog 3 - 4 dage at komme frem.

...nu er det den 22.12 og posten har lige været her - uden fotobøgerne :(

På deres hjemmeside står der: "På grund af de dårlige vejrforhold, har regeringen besluttet at forbyde lastbiler i at bruge vejnettet. Som en konsekvens heraf, er service til og fra vores produktions enhed blevet alvorligt forstyrret. Vi undskylder for ulejligheden og takker for din tålmodighed."

Sikke noget øv!! Især fordi vi skal holde jul for mine forældre i aften og vi så ikke har en julegave til dem :(

Hvis vi er heldige kommer de i morgen, så vi kan have bogen til svigerforældrene med juleaften hos dem, men hvis de ikke kommer i morgen, får de også først gaven når vi ses engang i det nye år :(

Det er bare noget øv!!!!

Og har ellers brugt firmaet en del uden problemer. Hvor det gik hurtigt, var god kvalitet og til rigtig god pris (derfor nævner jeg heller ikke hvad det er for et firma, for jeg vil ikke hænge dem ud, da de jo næsten altid er gode :)).

Positivt set, så er det godt det bare er de voksnes gaver der ikke er kommet frem. Det ville være surt hvis det var ungernes der manglede!

Del dette indlæg

Øv det er surt sådan noget.. Har selv samme problem på arbejdet med vores trykte brochure er strandet i udlandet og transporten ikke kan komme frem...

Nogle billeder der skulle leveres i dag er jeg godt nok også spændt på om dukker op, ellers sidder der to oldemødre uden julegaver ...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vejret driller en del steder, men jeg er nu glad for det bare er gaver - og jeg ikke er strandet i en lufthavn eller lignende som vi har set fra udlandet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv det var synd for dig. Men ja heldigvis er det de voksnes gaver og måske vil de nyde at få dem senere :)

Er det ved Vistaprint?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vejret driller en del steder, men jeg er nu glad for det bare er gaver - og jeg ikke er strandet i en lufthavn eller lignende som vi har set fra udlandet.

Ja det det man må huske.. Virkelig synd for de mennesker der ikke kan komme hjem og holde jul med deres kære...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor er det ærgeligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare træls! :angry

Men ja - godt det ikke er noget til ungerne :)

Go' jul, og før-jul trods alt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor træls :(

Her når gaven til oldemor og svigerforældrene heller ikke frem, men det er mere fordi det ikke er sat til salg endnu ;) De ønsker sig billetter til torsdags koncerten ved Varde Open air, og de er ikke til salg endnu. Så jeg har købt et skrabelod til dem hver og skriver at deres rigtig gave kommer senere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor er det bare surt! :(

Har faktisk lige haft den modsatte oplevelse... Bestilte noget som blev sendt med B-post i går... Og postdamen her lige været her med pakken for lidt siden :blink (så var det da en god beslutning at spare på portoen)

Nå men anyway... Jeg håber for jer at de dukker op i morgen, så det kun bliver halv skade... :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv det var synd for dig. Men ja heldigvis er det de voksnes gaver og måske vil de nyde at få dem senere :)

Er det ved Vistaprint?

Nej det var ikke Vistaprint. De har snydt mig et par gange (en fotobog skulle koste 169,- og da den så var færdig kom der div. gebyrer på og så var den pludselig oppe i 750,- !! Så dem bruger jeg ikke mere)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det var ikke Vistaprint. De har snydt mig et par gange (en fotobog skulle koste 169,- og da den så var færdig kom der div. gebyrer på og så var den pludselig oppe i 750,- !! Så dem bruger jeg ikke mere)

okay, det var da vildt. Jeg bruger dem normalt ret meget. Men er i år meget skuffet over kvaliteten

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det bare træls :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

tror desværre jeg ender i samme problem med en fotobog, der ikke når frem i tide :( og det er den eneste gave jeg har til manden ;(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor er det bare ærgeligt og når du oven i købet var ude i så god tid, regner man jo med de når det :( :(

Jeg håber i får en rigtig god jul, til trods.. Ærgeligt er det helt sikkert

:jul4:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, hvor er det surt! Jeg går også og venter på to pakker...

Vi kørte hjem fra Frankrig i bil, da vores fly i søndags blev aflyst. Det tager normalt 13-14 timer, men denne gang tog det næsten 20 timer! Og ja, alle lastbilerne var parkeret i lange rækker i den ene bane på motorvejene, da de ikke måtte køre og jeg kan kun støtte den beslutning, for hold da op en omgang at køre i! Enkelte lastbiler trodsede forbuddet og vi så faktisk op til flere, som bare gled sidelæns. Ikke ret sjovt at skulle forbi sådan nogle...

Jeg ved godt, du ikke får din pakke hurtigere af den grund, men tænker at det må være rart at der trods alt er en fornuftig forklaring på at de ikke kan levere pt. At de så BURDE have leveret dem til dig for længe siden, er noget helt andet og det ville jeg også være grundigt træt af!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er bare så irriterende når man ikke når at få de ting man har bestilt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min julegave fra de tre små ligger også strandet et eller andet sted, fortalte manden.

Så det er lige før vi skal holde gavejul igen til januar og så dele alle de forsinkede gaver ud ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, det er en træls situation :(

Vores gave til lillepigen er strandet i England, hvor de øjensynligt har store problemer med ALT trafik :( Nu har vi købt en lille gave til hende, så hun også har noget fra os juleaften, og så må hun bare vente på sin Wheely Bug til når den kommer i januar :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pakken til svigerforældrene kom i dag :)

Og da vi alligevel skal tæt forbi mine forældre i juledagene (for at bytte en gave jeg fik af dem i går) så kan de få deres bog der som jo også var i pakken :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pakken til svigerforældrene kom i dag :)

Og da vi alligevel skal tæt forbi mine forældre i juledagene (for at bytte en gave jeg fik af dem i går) så kan de få deres bog der som jo også var i pakken :)

Det var da dejligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER