Sandie

fold ud pusletaske

17 indlæg i dette emne

En fra min mødregruppe havde syet sådan en fed fold ud pusletaske. Jeg kan på ingen måde sy, så kan man købe sådan nogen ??

Del dette indlæg

Da min lillebror blev født for 19 år siden kunne man nærmest ikke købe andet :) Jeg har desværre ikke set dem for nylig - andet end hjemmesyede udgaver.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en Melobaby - den er alletiders og jeg kan have den i barnevognen, i bilen og i min taske :)

Den kan foldes ud og sammen igen med en haand, saa jeg kan have Noah paa armen og klare det i en haandevending

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har syet en "diaper-clutch", som er 2 lommer, der lukkes sammen, lidt lige som det her billede:

DiaperClutchInstructions.jpg

Man kan jo sy den med en form for åbnemekanisme ved lommerne, evt trykknapper, så du stadig har lommerne du kan fylde med bleer og andet godt, men også kan folde lommerne ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har syet en "diaper-clutch", som er 2 lommer, der lukkes sammen, lidt lige som det her billede:

DiaperClutchInstructions.jpg

Man kan jo sy den med en form for åbnemekanisme ved lommerne, evt trykknapper, så du stadig har lommerne du kan fylde med bleer og andet godt, men også kan folde lommerne ud :)

Kan ikk sy ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inde på fb, er der en der syr. Prøv at søge på Mini Kluns, og spørg hende om hun kan sy sådan en til dig. Hun syr nogle virkelig fine ting til meget rimelige priser :) Har selv købt noget, da jeg ikke har tid til symaskinene pt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

AgnetheV syede en til mig som barselsgave. Den er rigtig fin.

Men ellers har jeg også set dem i babysam.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inde på fb, er der en der syr. Prøv at søge på Mini Kluns, og spørg hende om hun kan sy sådan en til dig. Hun syr nogle virkelig fine ting til meget rimelige priser :) Har selv købt noget, da jeg ikke har tid til symaskinene pt ;)

Du en skat... Hun er jo genial. Har hermed bestilt en hos hende ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flasher du ikke lige et billede, når du har modtaget den? ;) Jeg skal nemlig også finde ud af, hvad jeg "skal gøre" i forhold til pusletaske - den jeg har i forvejen er SÅ træls! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flasher du ikke lige et billede, når du har modtaget den? ;) Jeg skal nemlig også finde ud af, hvad jeg "skal gøre" i forhold til pusletaske - den jeg har i forvejen er SÅ træls! ;)

Det kan du tro jeg gør ;) synes selv sådan taske er den bedste løsning, kunne aldrig finde mine ting i en almindelig en..;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Astrid musen købte jeg faktisk sådan en fold ud tingest i Ikea, men fik de.n aldrig brugt.

Meningen var at den skulle ligge i bilen in just in case.

Men jeg brugte bare den jeg havde fra August fra Gaia& co me.n den er jævn træt nu og jeg skal også have en ny.

Lang smøre for ingenting :whistling, men skal den bruges som all time pusletaske eller just in case ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde, så jeg købte denne og er rigtig glad for den, da jeg syntes det er rart man kan sætte den om håndleddet og der er et vandafvisende lining og en beholder jeg fylder vådservietter i. Den har samtidig lynlås uden på og 2 lommer med net til 1 sæt ekstra tøj eller 3 bleer. Jeg bruger en stofble oven på det vand afvisende, hvilket der er plads til når den er slået sammen.

202000_image_3.jpg

202000_image_7.jpg

Hov glemte vist at sige at den er fra Skip Bob :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, jeg er spændt på at at se den :) Hun laver sådan nogle fine ting :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde, så jeg købte denne og er rigtig glad for den, da jeg syntes det er rart man kan sætte den om håndleddet og der er et vandafvisende lining og en beholder jeg fylder vådservietter i. Den har samtidig lynlås uden på og 2 lommer med net til 1 sæt ekstra tøj eller 3 bleer. Jeg bruger en stofble oven på det vand afvisende, hvilket der er plads til når den er slået sammen.

202000_image_3.jpg

202000_image_7.jpg

Sådan en har vi også, den er jeg rigtig glad for til småture, men pladsen til ekstra tøj osv. mangler til de længere ture.

Jeg er lidt træt af, at de lige er kommet tilbage, de gammeldags folde-ud pusletasker, de skulle være kommet for 1 år siden, da jeg skulle købe en <_< Nå, jeg snupper en til næste barn...måske skulle jeg købe den nu, inden de forsvinder igen? :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

202000_image_3.jpg

202000_image_7.jpg

Den er også smart, men for lille til mig.. skal have en som fungere som eneste pusletaske til ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER