Barbamama

Er I glade for jeres ByStroom pusletaske?

19 indlæg i dette emne

Da jeg var gravid købte jeg en brun ByStroom Aida brugt. Jeg synes den er rigtig flot, men nu hvor jeg har brugt den lidt, er jeg rigtig træt af den. Den ene lynlås er i stykker og to af "fødderne" i bunden er røget af og efterladt skarpe kanter som ødelægger alting. Kunstlæderet er også skrammet. Og så synes jeg, at den er så stor, at den næsten ikke er til at finde rundt i :rolleyes Den lægger faktisk lidt en dæmper på min lyst til at tage nogle steder :(

Men da jeg lige har haft fødselsdag og fået penge af min mor og mormor er der heldigvis råd til at købe en ny pusletaske :loveshower

Men så er spørgsmålet: hvilken pusletaske, skal jeg købe? Udover at min nuværende taske er lige stor nok for min smag, så ved jeg jo ikke om problemerne ved den udelukkende skyldes, at den er brugt, eller om ByStroom faktisk bare er dårlig kvalitet (med lækkert design). Jeg lurer lidt på en ByStroom Edel, som er mindre end Aida...

Men hvad siger I, der har ByStroom tasker? Er I glade for jeres, eller går de let i stykker?

Jeg har også lidt kig på Gaia og Kos sorte nylon taske. Jeg synes SLET ikke, at den er så flot som ByStroom Edel, men den virker mere praktisk?

Hvad vil I anbefale? Jeg skal ikke have en minipusletaske, men Aida er nok en tand for stor for mig. Prismæssigt er jeg nok villig til at give op til 1000 kr, men vil generelt hellere betale lidt mere og få en taske, som jeg er glad for end at være nærrig og have endnu en pusletaske, som jeg ikke gider bruge. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også en bystroom, bare anly, som er ret stor. Men regner med at den nok mest bliver brugt på de længere ture, som ned til mine forældre.

Derudover har jeg en gaia og co i brun fløjl. Havde en anden ved Liva og elskede den sååååå meget, så den kan jeg godt anbefale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har AIDA i brun.. Og jeg ELSKER den!

Hvordan du kan synes den er for stor, forstår jeg ikke.. Hehe..

Jeg synes den er for lille når der både skal bleer, stofbleer, vaskeklude, ekstra tøj, pusleunderlag, eventuel madpakke/hygge-mad, babyalarmer samt legetøj i.. Ofte har jeg også en flaske vand med..

Min tanke vedr din taske.. Er at du har været uheldig med at købe en taske hvor forrige ejer ikke har passet på den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har AIDA i brun.. Og jeg ELSKER den!

Hvordan du kan synes den er for stor, forstår jeg ikke.. Hehe..

Jeg synes den er for lille når der både skal bleer, stofbleer, vaskeklude, ekstra tøj, pusleunderlag, eventuel madpakke/hygge-mad, babyalarmer samt legetøj i.. Ofte har jeg også en flaske vand med..

Min tanke vedr din taske.. Er at du har været uheldig med at købe en taske hvor forrige ejer ikke har passet på den..

Jeg synes bare det hele roder rundt i den. <_< Men måske er det også fordi den ene lynlås er i stykker og ikke kan lukkes, for så er der jo faktisk et helt rum, der "gaber" og hvor man ikke kan have ting i. Det fylder jo unødvendigt. Og når den har den skarpe kant i bunden, så skal man jo passe ekstra på, når man løfter og sætter den. Så den virker bare lidt klodset, synes jeg :rolleyes

Er dog glad for at den har mange rum, så hvis kvaliteten er fin, så tænker jeg at en Edel måske er noget for mig. :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også en Anly, og er vildt glad for den.... Jeg har brugt den siden start marts, og man kan slet ikke se den er brugt :yay

Men om det betyder at du har været uheldig, eller at jeg harværet heldig, kan jeg selvfølgelig ikke sige ;)

Anly er faktisk endnu større end aida, men nu har jeg også to at pakke til, så kunne ikke undvære pladsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg synes det er svært :D (Og sikke et luksusproblem at man ikke kan finde ud af hvilken lækker taske man skal købe sig :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Gaia og Ko og jeg ELSKER den.

Jeg kunne dog godt bruge lidt mere plads :whistling Altså, der er bestemt plads til ALT der skal være det i min.. Jeg er bare et rodehoved, og i en snæver vending, kaster jeg tingene i; Også er den UMULIG at lukke fordi den er overfyldt :P

Men nu har jeg som regel også tre tomme flasker, en doseringsbox SAMT en dåse MME i tasken, udover bleer, ekstra tøj osv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Gaia og Ko og jeg ELSKER den.

Jeg kunne dog godt bruge lidt mere plads :whistling Altså, der er bestemt plads til ALT der skal være det i min.. Jeg er bare et rodehoved, og i en snæver vending, kaster jeg tingene i; Også er den UMULIG at lukke fordi den er overfyldt :P

Men nu har jeg som regel også tre tomme flasker, en doseringsbox SAMT en dåse MME i tasken, udover bleer, ekstra tøj osv ;)

Har du flaskerne i de lommer der er på siderne? :)

Der havde jeg enten flasker eller termoflasker med kogt vand i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du flaskerne i de lommer der er på siderne? :)

Der havde jeg enten flasker eller termoflasker med kogt vand i :)

Jeps, men det er altså også fordi jeg stadigvæk er lidt "usikker".. Altså.. Fx var vi nede i byen i dag for at shoppe. Og jeg tager pulver med til 3 flasker (Dvs reelt er der mad til IHVERTFALD 6 timer og der burde også være til flere!!) ALLIGEVEL tænker jeg at jeg også skal have "nød"brikken med, i tilfælde af vi løber tør.. :rolleyes

Ligesom jeg også havde en lille striktrøje med hvis hun nu kom til at fryse, hvis vi tog hende op af barnevognen :rolleyes (Ja ja, vi gik selv rundt i shorts og t-shirt og svedte, og hendes dyne kunne da i det nødstilfælde ikke bruges vel..)

Og HVIS nu hun gylper meget på den ene stofble, er det jo også rart at have en ekstra stofble med.... :rolleyes

Selvom hun har legetøj i barnevognen, så er det jo også rart at have den STORE papegøje med, som hun elsker..

Så ja, det er muligvis bare fordi jeg stadigvæk pakker "lidt ekstra" :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en By Stroom Cleo og er vildt glad for den.

Synes både den er pæn og praktisk :)

Den er rimelig stor, men er godt opdelt med forskellige rum. Kvaliteten fejler ikke noget her, men jeg købte den også fra ny.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, men det er altså også fordi jeg stadigvæk er lidt "usikker".. Altså.. Fx var vi nede i byen i dag for at shoppe. Og jeg tager pulver med til 3 flasker (Dvs reelt er der mad til IHVERTFALD 6 timer og der burde også være til flere!!) ALLIGEVEL tænker jeg at jeg også skal have "nød"brikken med, i tilfælde af vi løber tør.. :rolleyes

Ligesom jeg også havde en lille striktrøje med hvis hun nu kom til at fryse, hvis vi tog hende op af barnevognen :rolleyes (Ja ja, vi gik selv rundt i shorts og t-shirt og svedte, og hendes dyne kunne da i det nødstilfælde ikke bruges vel..)

Og HVIS nu hun gylper meget på den ene stofble, er det jo også rart at have en ekstra stofble med.... :rolleyes

Selvom hun har legetøj i barnevognen, så er det jo også rart at have den STORE papegøje med, som hun elsker..

Så ja, det er muligvis bare fordi jeg stadigvæk pakker "lidt ekstra" :whistling

hehe det gjorde jeg også ved begge piger :D

hellere være forberedt var mit motto ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, men det er altså også fordi jeg stadigvæk er lidt "usikker".. Altså.. Fx var vi nede i byen i dag for at shoppe. Og jeg tager pulver med til 3 flasker (Dvs reelt er der mad til IHVERTFALD 6 timer og der burde også være til flere!!) ALLIGEVEL tænker jeg at jeg også skal have "nød"brikken med, i tilfælde af vi løber tør.. :rolleyes

Ligesom jeg også havde en lille striktrøje med hvis hun nu kom til at fryse, hvis vi tog hende op af barnevognen :rolleyes (Ja ja, vi gik selv rundt i shorts og t-shirt og svedte, og hendes dyne kunne da i det nødstilfælde ikke bruges vel..)

Og HVIS nu hun gylper meget på den ene stofble, er det jo også rart at have en ekstra stofble med.... :rolleyes

Selvom hun har legetøj i barnevognen, så er det jo også rart at have den STORE papegøje med, som hun elsker..

Så ja, det er muligvis bare fordi jeg stadigvæk pakker "lidt ekstra" :whistling

Haha, det lyder som mig :D :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en By Stroom Cleo og er vildt glad for den.

Synes både den er pæn og praktisk :)

Den er rimelig stor, men er godt opdelt med forskellige rum. Kvaliteten fejler ikke noget her, men jeg købte den også fra ny.

:ditto til det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også AIDA og min gik istykker i stroppen. Jeg sendte den ind på deres regning og fik en ny strop og siden har jeg ingen problemer haft.

Jeg synes bare designet er skønt og meget mere mig end de der i samme materiale som barnevogne el. dem med vilde print

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Isaac havde jeg en lime grøn fra Fuzzie - den regner jeg med skal i brug igen, hvis vi får en lillebrøster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lånt min søsters By Stroom (kan dog ikke lige huske hvilken en model, men den er fiiin ;) ), som hun har brugt til hendes den mindste i nok omkring et år og den fejler intet overhovedet og ser næsten ud som ny..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også AIDA og min gik istykker i stroppen. Jeg sendte den ind på deres regning og fik en ny strop og siden har jeg ingen problemer haft.

Jeg synes bare designet er skønt og meget mere mig end de der i samme materiale som barnevogne el. dem med vilde print

Ej, nu føler jeg mig totalt snydt!

Jeg købte en ByStroom Dora og skulderstroppen gik ret hurtigt i stykker. Jeg skrev derind og fik bare afvide hvordan jeg kunne fikse det selv - jeg kunne også sende den ind og så ville de lave den, men blev aldrig tilbudt en ny! <_<

Jeg prøvede at fikse den selv, men uden det store held.

Jeg har brugt den uden skulderstrop og det er gået fint, for hankene er så store, at man kan tage dem over skulderen i stedet ;)

Udover den manglende skulderstrop fejler kvaliteten ingenting og jeg ELSKER, at den er stor! Det er alligevel så sjældent jeg går med den, for den står jo bare under barnevognen og så kan jeg have det hele i een taske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nu føler jeg mig totalt snydt!

Jeg købte en ByStroom Dora og skulderstroppen gik ret hurtigt i stykker. Jeg skrev derind og fik bare afvide hvordan jeg kunne fikse det selv - jeg kunne også sende den ind og så ville de lave den, men blev aldrig tilbudt en ny! <_<

Jeg prøvede at fikse den selv, men uden det store held.

Jeg har brugt den uden skulderstrop og det er gået fint, for hankene er så store, at man kan tage dem over skulderen i stedet ;)

Udover den manglende skulderstrop fejler kvaliteten ingenting og jeg ELSKER, at den er stor! Det er alligevel så sjældent jeg går med den, for den står jo bare under barnevognen og så kan jeg have det hele i een taske :)

Jeg kunne ikke undvære min skulderstrop - Men det er fordi jeg hænder skulderstroppen over styret, også har jeg plads til alt muligt andet under vognen :) (Fx når jeg har handlet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER