metteploug

skift grp i sygeforsikringen

7 indlæg i dette emne

Min kæreste har desværre droppet mig så nu fortsætter vi selvfølgelig ik med behandlingen, men jeg er hoppet op i grp 2 da der kom brugerbetaling på, men det er jo rimelig dyrt og når jeg skal til at være alene så vil jeg jo gerne spare lidt, men hvis jeg nu skifter til grp 5, vil jeg så kunne skifte grp igen hvis jeg på et tidspunkt skal i behandling igen ? Håber at der er nogen der ved det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Såvidt jeg har forstået kan du frit skifte mellem grupperne, når du har været medlem af din nuværende gruppe i 12 mdr. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også når jeg har brugt dem til betaling ved behandling ? Tjekker de ik det ?

Jeg kunne selvfølgelig også bare tjekke med dem selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ingen anelse, men jeg ville nok ringe og snakke med dem om det, de kan jo give dig svarene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også når jeg har brugt dem til betaling ved behandling ? Tjekker de ik det ?

Jeg kunne selvfølgelig også bare tjekke med dem selv.

Såvidt jeg ved, kan du godt skifte selvom du har fået penge tilbage - bare du har været i gruppen i minimum 12 mdr. Men som Cirkeline skriver, så kontakt dem og spørg :) Jeg ville skrive en mail - så har du det på skrift i tilfælde af at der skulle opstå misforståelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er lige skiftet tilbage fra gruppe 1 efter at have været medlem i 12 måneder under fertilitetsbehandling. Det er meget nemt, og du kan gøre det online på "Dit Danmark" - der står der også, hvornår du kan skifte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER