Oprettet December 21, 2010 Tusind tak for chokolade og sødt kort :) Dejlig at få det i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Og nu vil jeg så gerne vide- hvad er det? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Og nu vil jeg så gerne vide- hvad er det? :D Ja det kan jeg godt forstå. Det er sådan nogle store stykker chokolade 60%. De er 2 x 4 cm og med nødder i. De er ret bastante og 4 af dem i min mave, så var der ikke plads til mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Uhh det lyder da ellers ikke dårligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Uhh det lyder da ellers ikke dårligt :) nej vel, og der er en hel uge til veje dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Det var så lidt min lille pige. Mange hilsner fra Ragusa Kongen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Det var så lidt min lille pige. Mange hilsner fra Ragusa Kongen :balloons :lol :lol :lol :lol Ragusa kongen - fantastisk :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Det var så lidt min lille pige. Mange hilsner fra Ragusa Kongen :balloons Hehe... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Det var så lidt min lille pige. Mange hilsner fra Ragusa Kongen :balloons :haha :haha Fantastisk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Det var så lidt min lille pige. Mange hilsner fra Ragusa Kongen :balloons :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites