tazdiginez

Undskyld

12 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne lige sige undskyd for mine reaktioner på det sidste. Så til alle dem jeg har trådt lidt på

Undskyld!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er sådan et dejligt menneske søde!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øøøh er lidt uforstående, men har ikke været så aktiv herinde. Je synes det er flot, at man selv kan se, hvis man har været noget hård i filten...

Så store thumps up for din undskyldning.

Og vi kan alle blive presset, og sige/skrive på en lidt hård måde, sådan er det vel at være forældre...

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sødt af dig :D (Ikke at du skal undskylde overfor mig, men synes det er flot, stort og sødt at du sådan siger undskyld) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke bemærket noget ? :unsure

Håber du er okay? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sødt af dig :D (Ikke at du skal undskylde overfor mig, men synes det er flot, stort og sødt at du sådan siger undskyld) :biglove

Jeg har ikke bemærket noget ? :unsure Håber du er okay? :kram

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger.

Jeg er helt ok, men har bare været ekstremt sensitiv det sidste stykke tid og har haft nemt ved at blæse ting op, som ikke skulle blæses op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger.

Jeg er helt ok, men har bare været ekstremt sensitiv det sidste stykke tid og har haft nemt ved at blæse ting op, som ikke skulle blæses op.

Husk at du befinder dig på et forum, der i høj grad bruges af gravide eller kvinder, der har været gravide. Mon ikke de fleste af os kender til perioder med ekstrem sensitivitet :balloon

Godt at du er ok :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at du befinder dig på et forum, der i høj grad bruges af gravide eller kvinder, der har været gravide. Mon ikke de fleste af os kender til perioder med ekstrem sensitivitet :balloon

Godt at du er ok :kram

Sorry, men måtte lige trække på smilebåndet af den kommentar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at du befinder dig på et forum, der i høj grad bruges af gravide eller kvinder, der har været gravide. Mon ikke de fleste af os kender til perioder med ekstrem sensitivitet :balloon

Godt at du er ok :kram

Jaeh :lolhit

Men derfor kan man godt undskylde alligevel, hvis man måske har været liiiiidt for nærtagende. :rolleyes :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER