Oprettet August 8, 2012 Skal hente en kravlegård imorgen.... Så tænker jeg: Hvad skal der være i, nu her hvor hun snart er en måned gammel - Og ældre? Altså. Hvad har I brugt i sådan en kravlegård? Udover madras og rand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Bamser, legetøj der kan spille eller rasle. Vi har sørget for at den ikk er proppet, da det vil han ikk få noget ud af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Vi har lavet en kæde af de der plastikringe som hænger tværs henover kravlegården så kan jeg nemt hænge forskelligt legetøj på. Desuden har vi et spej til når hun ligger på maven :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Vi har lavet en kæde af de der plastikringe som hænger tværs henover kravlegården så kan jeg nemt hænge forskelligt legetøj på. Desuden har vi et spej til når hun ligger på maven :-) Hvor smart.. Det har jeg da slet ikke tænkt på at man kunne.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 vi har en uro med musik.. og senere er planen at legetæppet ryger i... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2012 Ih tak for svar. Så bare lige nogle billeder hvor der var alt muligt krims krams i. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites