Barbamama

Det siges at...

6 indlæg i dette emne

Inspireret af en anden tråd, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad I andre har hørt af sjove "husmorråd" og ammestuehistorier i forbindelse med graviditeten? :)

Jeg har hørt:

- At hvis man har halsbrand i graviditeten, så får man en baby med meget hår (og det passede faktisk for mit vekommende)

- At hvis man har en kuglerund mave, så bliver det en dreng, mens "en mave på bag og lår" skulle betyde, at man ventede en pige (den passede faktisk også på mig)

Hmm, synes der var flere, men nu har jeg glemt dem :rolleyes Hvad har I hørt af sjove ting, der skulle kunne "forudsige" noget om barnet? :)

Del dette indlæg

-Mørke hår fra navlen og ned betyder en dreng (passede ikke på min mor)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inspireret af en anden tråd, kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad I andre har hørt af sjove "husmorråd" og ammestuehistorier i forbindelse med graviditeten? :)

Jeg har hørt:

- At hvis man har halsbrand i graviditeten, så får man en baby med meget hår (og det passede faktisk for mit vekommende)

- At hvis man har en kuglerund mave, så bliver det en dreng, mens "en mave på bag og lår" skulle betyde, at man ventede en pige (den passede faktisk også på mig)

Hmm, synes der var flere, men nu har jeg glemt dem :rolleyes Hvad har I hørt af sjove ting, der skulle kunne "forudsige" noget om barnet? :)

Jeg havde begge disse ting, men fik en pige :rolleyes så passede bestemt ikke på mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mindes også at have hørt noget med, at hvis man har meget kvalme er det en dreng, mens ikke så meget kvalme er en pige.

Tror nu nok jeg kender et par kvinder som gerne vil modsige den LOL

Hehe jeg har hørt den omvendt, med at hvis man har meget kvalme er det en pige, og ingen kvalme så er det en dreng :P

Men DEN passer bestemt ikke her, så passer din bedre på mig :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mindes også at have hørt noget med, at hvis man har meget kvalme er det en dreng, mens ikke så meget kvalme er en pige.

Tror nu nok jeg kender et par kvinder som gerne vil modsige den LOL

Jeg har også hørt den omvendt. Det skulle vist være fordi at moderen får meget mere kvindeligt hormon, og det er den overskydende hormon der giver kvalme.

Meeeen jeg tror nu ikke den holder

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hørt:

Den første passer hos mig - mega halsbrand og Anna havde meget hår :7himmel

Til gengæld, så sad min graviditet KUN på maven - og Anna er altså en pige ;)

-Mørke hår fra navlen og ned betyder en dreng (passede ikke på min mor)

Det havde jeg også og fik en pige ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER