Oprettet August 7, 2012 Jeg skal til nakkefoldscanning på fredag og glæder mig helt vildt!! :loveshower Men samtidig er jeg er også ret nervøs for om alt nu er som det skal være! Både om der stadig er hjerteblink, da det jo er ved at være længe siden vi har set det til tidlig scanning, og man mærker jo ikke ligefrem spark osv. endnu der kan berolige én. Men også om det nu skal vise sig at den har stor risiko for downs syndrom! Puha, glæder mig virkelig til fredag, så jeg forhåbentlig kan blive lidt mere rolig! Er der andre der har været så nervøse omkring denne scanning?? Er nok ekstra nervøs fordi vi jo har kæmpet i 2 år med at blive gravide, så jeg er så bange for at der skal gå noget galt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Jeg er nøjagtig lige så nervøs. Mest for at der ikke er liv. Men jeg håber det bedste, jeg skal afsted i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Kender det alt for godt. Skal selv afsted torsdag og frygter sådan at der er noget galt, selvom jeg ikke har mærket noget. Men vi har vel alle en frygt for det :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Kender det alt for godt. Skal selv afsted torsdag og frygter sådan at der er noget galt, selvom jeg ikke har mærket noget. Men vi har vel alle en frygt for det :kram Ja, det er nok meget normalt. Jeg har heller ingen grund til at tro, at der skulle være noget galt. Knus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Lyder godt at jeg ikke er den eneste der går med disse dumme tanker! :unsure Det bliver fantastisk at få den scanning overstået! Glæder mig til at høre fra jer der skal af sted de næste par dage! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Så har vi været til scanning. Alt så godt ud og risikoen var lav (1:12000), så vi er super glade :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites