Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Så er vi ved at være klar til at tage til gymnastik :)

Hvor hyggeligt. God tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er helt smadret i hovedet efter første skoledag, men at komme hjem til en smilende snakkede glad dreng, redder da lige det hele...:-)

Hvordan gik det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej hjem. Søren har arbejdet hjemme, så Anna har kun været i VS 9:15-13.30, men jeg savner helt vildt og Søren siger hun har ledt efter mig. Det er utroligt, hvad 2 dage alene hjemme med virkelig meget helt tæt fysisk kontakt gør :o

Nuj, hvor jeg elsker hende helt dybt indeni :wub

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon knægten synes gymnastik er sjovt når han render rundt og siger sjovt hele tiden :) skønne dreng ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay så skal vi alle 3 på weekend næste weekend i Danland. Glæder mig til vi alle 3 skal være sammen oven på alle Jans rejser. Vi skal bade, lege og hygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har feber igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har feber igen :(

Øv det er da træls. Håber hun er klar igen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det? :)

Det gik ok. Mange nye Info ting.... Ret træt i hovedet og har en knægt der har mega uro i kroppen så svært ved at sove.. Og jeg vil gerne se håndbold... Håber det er lykkedes nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv afslutning på dagen vi fik os. Jeg afleverede i morges så jonas skulle hente. Da jeg kører fra arbejder kører jeg i netto og mens jeg står i kø ringet jonas ig siger at han først kører fra arbejdet der...det var kl 16.55 :o han var helt sikker på jeg skulle hente.

Heldigvis var jeg tæt på og de to foran mig i køen lod mig springe over fordi de havde hørt min samtale med jonas så jeg hentede kun 7 min for sent :( jeg hader det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv afslutning på dagen vi fik os. Jeg afleverede i morges så jonas skulle hente. Da jeg kører fra arbejder kører jeg i netto og mens jeg står i kø ringet jonas ig siger at han først kører fra arbejdet der...det var kl 16.55 :o han var helt sikker på jeg skulle hente.

Heldigvis var jeg tæt på og de to foran mig i køen lod mig springe over fordi de havde hørt min samtale med jonas så jeg hentede kun 7 min for sent :( jeg hader det!

Åh nej, hvor træls! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er sq begyndt at bruge sut om natten :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke mere! :boo DP fortalte at Johan havde haft en rigtig hård dag.. Han havde været mut, vred og skældt DP'en meget ud.. Da de var på legepladsen ville han ingenting og havde lukket sig inde i sig selv, så hun måtte tage ham med ind efter 15 min.. Han vil ikke spise og heller ikke drikke noget overhoved :( Herhjemme kaster han med ting efter os, river og niver :boo Min stakkels stakkels lille dreng.. Som ellers plejer, at være så glad.... :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke mere! :boo DP fortalte at Johan havde haft en rigtig hård dag.. Han havde været mut, vred og skældt DP'en meget ud.. Da de var på legepladsen ville han ingenting og havde lukket sig inde i sig selv, så hun måtte tage ham med ind efter 15 min.. Han vil ikke spise og heller ikke drikke noget overhoved :( Herhjemme kaster han med ting efter os, river og niver :boo Min stakkels stakkels lille dreng.. Som ellers plejer, at være så glad.... :( :boo

Åh, hvor lyder det bare ikke rart :( Har du snakket med ham om det?

Jeg kan godt forstå du er ked, søde. Kæmpe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider ikke mere! :boo DP fortalte at Johan havde haft en rigtig hård dag.. Han havde været mut, vred og skældt DP'en meget ud.. Da de var på legepladsen ville han ingenting og havde lukket sig inde i sig selv, så hun måtte tage ham med ind efter 15 min.. Han vil ikke spise og heller ikke drikke noget overhoved :( Herhjemme kaster han med ting efter os, river og niver :boo Min stakkels stakkels lille dreng.. Som ellers plejer, at være så glad.... :( :boo

Det lyder som et tigerspring eller en overgang til selvstændighedsfasen.

Hvis jeg må give et råd, syntes jeg at det der virkerbedst på Maliva; er at vise hende at det er ok at være ked af det når man får et nej, men at nej betyder nej. Hvis Maliva kaster med ting, så tager vi den ting fra hende hun kaster med, kigger hende i øjnene og siger et fast nej. Nogle gange bliver hun hysterisk og der sidder vi ved siden af hende og siger at vi kan se hun er ked af det og at det er ok. Når hun falder ned, så beder hun selv om kys og kram og så leger hun videre..

Det er en fase der skal overståes og Maliva har stadig dumme dage med meget tumult i hovedet, men heldigvis flest gode med smil og kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor lyder det bare ikke rart :( Har du snakket med ham om det?

Jeg kan godt forstå du er ked, søde. Kæmpe :kram2

Tusind tak for kram :kiss

Vi prøver så godt vi kan.. Min mor har arbejdet i vuggestue i mange år og har givet os nogle "værktøjer" til at takle og hjælpe ham med at udtrykke sig. Vi fortæller hver morgen, at han skal i DP og at far kommer og henter ham igen.. Inden sovetid fortæller vi ham om hele hans dag, om hvad han har oplevet og hvilke følelser han har udtrykt. Vi giver en masse kropskontakt, han hænger på L's arm hele tiden eller sidder med mig i sofaen (når han vil..) Når han vågner og græder om natten tager vi ham med ind til os, hvis han ikke falder til ro i egen seng.. Puha det er hårdt for mit hjerte, at se ham reagere på den måde.. Er virkelig ked af, at vi udsætter ham for det.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt smadret i hovedet efter første skoledag, men at komme hjem til en smilende snakkede glad dreng, redder da lige det hele...:-)

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa er nået dertil, hvor hun ikke gider med hjem fra vuggestue ;) Det må være et godt tegn, men nu også lidt træls, når jeg gerne vil hjem og hygge med hende derhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har feber igen :(

Håber hun sover det væk.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram :kiss

Vi prøver så godt vi kan.. Min mor har arbejdet i vuggestue i mange år og har givet os nogle "værktøjer" til at takle og hjælpe ham med at udtrykke sig. Vi fortæller hver morgen, at han skal i DP og at far kommer og henter ham igen.. Inden sovetid fortæller vi ham om hele hans dag, om hvad han har oplevet og hvilke følelser han har udtrykt. Vi giver en masse kropskontakt, han hænger på L's arm hele tiden eller sidder med mig i sofaen (når han vil..) Når han vågner og græder om natten tager vi ham med ind til os, hvis han ikke falder til ro i egen seng.. Puha det er hårdt for mit hjerte, at se ham reagere på den måde.. Er virkelig ked af, at vi udsætter ham for det.. :(

Det lyder som om I gør alt hvad I overhovedet kan og at Johan har de bedste forhold at reagere i. Han er blevet så stor nu, at det er en meget stor omvæltning at hans hverdag ændrer sig så meget, men jeg er sikker på det nok skal blive bedre. Og om under 4 mdr. kan han sove længe igen og du kan hente ham tidligt. Det skal nok gå :kiss

Jeg er også gået på 32 timer i 10 måneder og det er uden tvivl en fantastisk beslutning for os! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay så skal vi alle 3 på weekend næste weekend i Danland. Glæder mig til vi alle 3 skal være sammen oven på alle Jans rejser. Vi skal bade, lege og hygge :)

Dejligt for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv afslutning på dagen vi fik os. Jeg afleverede i morges så jonas skulle hente. Da jeg kører fra arbejder kører jeg i netto og mens jeg står i kø ringet jonas ig siger at han først kører fra arbejdet der...det var kl 16.55 :o han var helt sikker på jeg skulle hente.

Heldigvis var jeg tæt på og de to foran mig i køen lod mig springe over fordi de havde hørt min samtale med jonas så jeg hentede kun 7 min for sent :( jeg hader det!

Øv det var ikke så godt :(

Måske skal I finde en anden måde at holde styr på hvem der henter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er sq begyndt at bruge sut om natten :blink

Bedre sent end aldrig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram :kiss

Vi prøver så godt vi kan.. Min mor har arbejdet i vuggestue i mange år og har givet os nogle "værktøjer" til at takle og hjælpe ham med at udtrykke sig. Vi fortæller hver morgen, at han skal i DP og at far kommer og henter ham igen.. Inden sovetid fortæller vi ham om hele hans dag, om hvad han har oplevet og hvilke følelser han har udtrykt. Vi giver en masse kropskontakt, han hænger på L's arm hele tiden eller sidder med mig i sofaen (når han vil..) Når han vågner og græder om natten tager vi ham med ind til os, hvis han ikke falder til ro i egen seng.. Puha det er hårdt for mit hjerte, at se ham reagere på den måde.. Er virkelig ked af, at vi udsætter ham for det.. :(

Hvor lyder det bare hårdt :(

Men i min verden lyder det som om at I gør det helt rigtige for at hjælpe ham. Hvor længe har han gået der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa er nået dertil, hvor hun ikke gider med hjem fra vuggestue ;) Det må være et godt tegn, men nu også lidt træls, når jeg gerne vil hjem og hygge med hende derhjemme.

Fedt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa er nået dertil, hvor hun ikke gider med hjem fra vuggestue ;) Det må være et godt tegn, men nu også lidt træls, når jeg gerne vil hjem og hygge med hende derhjemme.

Skønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.