Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Pyh, har ikke været på BK i et par dage pga travlhed og hold da op hvor er der meget at læse op på!

:kram til Lone, håber hovedet har det lidt bedre!

Jeg er begyndt at kunne mærke nervøsiteten snige sig ind på mig - på søndag skal jeg løbe mit allerførste halvmarathon. Og jeg vil så gerne have en nogenlunde tid, så det ikke bliver totalt pinligt :blush Men jeg har kun været oppe og løbe 9 km i træningen, så ved slet ikke hvordan min krop vil reagere på 21 km... puha

Tak :kram det går bestemt fremad selvom der stadig dukker hovedpine op engang imellem.

Spændende med halv Marathon. Jeg krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mie har et sf hendes gråd anfald og Anders er derinde men jeg HADER at "sidde på bænken" - jeg VED jeg skal lære at blande mig udenom og også lære at lade Anders tage hende indimellem om natten - far er præcis lige så god som mig, og reaktionen er præcis den samme, Anders læser hende skide godt og handler fint og hensigtsmæssigt - men jeg ligger bare som på nåle og har lyst til at flyve ind og overtage!!! Andre der har det som mig?

Også her ;)

Er det tænderne der driller så meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla og morfar har malet et maleri sammen i dag, som hendes fødselsdagsgaver til morfar. Det var et stort hit :7himmel De hyggede sig begge gevaldigt, og resultatet blev i hvert fald farvestrålende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at komme hjem til indbrud kl 23 :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at komme hjem til indbrud kl 23 :boo

Ej, nej, nej.. :kram

Selvfølgeligt er i ikke ok oven på den oplevelse. Jeg håber ikke at i mistede alt for meget af værdi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen har vi mor og Camille dag.. Vi skal i zoo! Håber det bliver en god dag.. Har fået lov at komme hjem og spise ved C&C og bagefter putte Camille..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at komme hjem til indbrud kl 23 :boo

Shit! :o puh ha!!! Håber dælme ikke i har mistet for meget og især ikke noget af større affektionsværdi :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! Det er godt at vide at jeg ikke er alene i den båd!

Også her ;)

Er det tænderne der driller så meget?

Det er svært at sige, hun hoster, er snottet, har måske ondt i halsen (det har Anders) har tænder der driller, måske lidt dårlig mave (hun har mange mange bonusbleer og jeg er lige vågnet med ondt i maven <_<) og muligvis også en reaktion på at jeg er startet på arbejde - så hvad der er hvad er svært at sige :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor HVORFOR skal man vågne med dårlig mave når nu Mie IKKE har sagt en lyd siden 22 - 22.15?

Og så lige natten op til at skulle til SaraLK's Lunas fødselsdag imorgen <_< PLEASE lad et enkelt toilet besøg være nok!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise er begyndt på at vågne kl 5.30 om morgenen - øv øv øv... Har forsøgt alt for at få hende til at sove igen og intet virker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 5.45 er altså for tidligt en lørdag morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 5.45 er altså for tidligt en lørdag morgen

Du fik da et helt kvarter længere end jeg :D

Men ja, det er alt for tidligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor HVORFOR skal man vågne med dårlig mave når nu Mie IKKE har sagt en lyd siden 22 - 22.15?

Og så lige natten op til at skulle til SaraLK's Lunas fødselsdag imorgen <_< PLEASE lad et enkelt toilet besøg være nok!!!

Håber i begge er friske, så vi får jer af se idag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise er begyndt på at vågne kl 5.30 om morgenen - øv øv øv... Har forsøgt alt for at få hende til at sove igen og intet virker :(

Du kan ikke rykke hendes sovetider i løbet af dagen? Det var sådan Mie gik fra at vågne kl. 5 hver morgen til kl 7.30 8 de fleste morgener.

I vuggestuen hvor jeg arbejde er der nogle børn der skal puttes senere end de andre, det er ikke noget problem, men jeg kan ikke huske om Lise går i DP eller VS, men mon ikke du kan spørge dem ad, du kan jo højst få et nej ;) altså bare 15-20 min eller 30 min senere end de andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber i begge er friske, så vi får jer af se idag :kram

Mie er frisk!!! Jeg kan ikke helt vurdere med mig selv jeg har det jo fint indimellem :unsure så om jeg er rask nu eller bare har en pause er ret svært at finde ud af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at komme hjem til indbrud kl 23 :boo

:kram håber ikke i har mistet for meget.

Det er godt nok en frygt jeg har at komme hjem til indbrud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at komme hjem til indbrud kl 23 :boo

Åh nej! Det bare en af mine største frygter :( Hvor meget har de taget og/eller ødelagt?

ÆV! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er såååå træt... Øv, ville så gerne være frisk og overskud agtig til zoo turen. Nu er jeg totalt energi-drik og hængeøjne agtig i stedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan ikke rykke hendes sovetider i løbet af dagen? Det var sådan Mie gik fra at vågne kl. 5 hver morgen til kl 7.30 8 de fleste morgener.

I vuggestuen hvor jeg arbejde er der nogle børn der skal puttes senere end de andre, det er ikke noget problem, men jeg kan ikke huske om Lise går i DP eller VS, men mon ikke du kan spørge dem ad, du kan jo højst få et nej ;) altså bare 15-20 min eller 30 min senere end de andre.

Det kan desværre ikke lade sig gøre :( Lise bliver puttet med de store vs-børn på en madras på stuen, samme tidspunkt hver dag og så bliver de vækket samtidig også. Jeg er nu heller ikke særlig sikker på at det overhovedet ville gøre en forskel. De dage vi har været på tur eller andet hvor dagen blev helt skæv og hun næsten ik har sovet lur, så ændrer det ikke noget på hendes rytme.. Hun sover efterfølgende som hun plejer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu synes jeg ikke at J er særligt sød og betænksom :(

Har siden klokken 3.00 i nat haft krampagtige smerter i maven, så jeg er overbevist om at det er forstoppelse nu. Det gør SÅ sindsygt ondt, specielt når knægten sparker og jeg skal igen være alene med Maliva fordi J skal arbejde. :(

Hvis jeg ikke har fårt det bedre efter Malivas lur (tager selv en der) - så ringer jeg til vagtlægen. De smerter her er ikke til at holde ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at komme hjem til indbrud kl 23 :boo

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ provokerende! Vi fik sat alarmsystem op i onsdags. Og det eneste hul i det, er soveværelsesvinduet, og det var der de kom ind. De har kun været i soveværelses og badeværelset. De har været smarte nok til ikke at bevæge sig ind i stuen med kamera og censor, eller Sophias værelse og kontoret med vindues kontakter. Så nu bruger vi da lige 1400kr mere på at udvide vores fansy alarmsystem med endnu en censor i gangen og en vindueskontakt i soveværelset.

Der har FUCKING ikke været indbrud i over 12 år, og vi har intet gjort for at sikre huset i de to et halvt år vi har boet her. Vi har faktisk fjernet hasperne fra vinduerne fordi vi skulle male, og har ikke fået sat nye op. Så får vi alarmsystem med udrykning, kamera og det hele, og så finder de fandme det lille hul i det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ provokerende! Vi fik sat alarmsystem op i onsdags. Og det eneste hul i det, er soveværelsesvinduet, og det var der de kom ind. De har kun været i soveværelses og badeværelset. De har været smarte nok til ikke at bevæge sig ind i stuen med kamera og censor, eller Sophias værelse og kontoret med vindues kontakter. Så nu bruger vi da lige 1400kr mere på at udvide vores fansy alarmsystem med endnu en censor i gangen og en vindueskontakt i soveværelset.

Der har FUCKING ikke været indbrud i over 12 år, og vi har intet gjort for at sikre huset i de to et halvt år vi har boet her. Vi har faktisk fjernet hasperne fra vinduerne fordi vi skulle male, og har ikke fået sat nye op. Så får vi alarmsystem med udrykning, kamera og det hele, og så finder de fandme det lille hul i det!

Det er "kun" alle mine smykker (pånær dem jeg har på) og Christians halvtomme parfumer der umiddelbart er væk.

Hm.. Kan man se kontakterne på vinduerne? For det lyder da godt nok mistænkeligt at de lige vidste, hvor de skulle gå ind og gå rundt, for ikke at starte alarmen :blink

Det er SÅ grænseoverskridende og ulækkert, når folk ikke kender forskel på dit og mit!

Selvom det er noget pis med smykkerne, så håber jeg virkeligt ikke at de havde voldsom værdi, for det vil da kun være til grin overfor tyvene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Middagslur på mor er åbenbart det eneste der duer i dag. Men med 2 kindtænder, der lige stikker frem, og 2 andre tænder, der lurer lige under overfladen, er der ikke noget at sige til, at tryghed og omsorg er vigtigt lige nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm.. Kan man se kontakterne på vinduerne? For det lyder da godt nok mistænkeligt at de lige vidste, hvor de skulle gå ind og gå rundt, for ikke at starte alarmen :blink

Det er SÅ grænseoverskridende og ulækkert, når folk ikke kender forskel på dit og mit!

Selvom det er noget pis med smykkerne, så håber jeg virkeligt ikke at de havde voldsom værdi, for det vil da kun være til grin overfor tyvene!

Ja syntes godt nok også det lyder mistænkeligt at de lige ved hvor de kan være uden at sætte noget i gang, og så derudover først kommer EFTER der er sat alarm op!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.