Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Hello tiger :rolleyes

Er du SÅ færdig nogle hidsighedsudbrud, den lille Mar mus kan komme med :o

Mar: Mum mum mum mum? (= Mor, jeg vil gerne have kaffekanden)

Mor: Nej, lille skat, du skal ikke have kaffekanden. Den er varm.

Mar: AAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIII! AAAAAAAAAAAAIIIII! AAAAAAAAAIIIII-HÅ-HÅUAAAAAAAAAAAH! (Osv i ca fem minutter :rolleyes)

Men altså han får lov at rase ud og vise at han er gal, og jeg bekræfter ham i det, og når han så bliver god igen eller når jeg fornemmer, at han ikke længere kan huske, hvad han er vred over, så krammer vi og finder noget legetøj. Er det ikke måden at tackle det på? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hello tiger :rolleyes

Er du SÅ færdig nogle hidsighedsudbrud, den lille Mar mus kan komme med :o

Mar: Mum mum mum mum? (= Mor, jeg vil gerne have kaffekanden)

Mor: Nej, lille skat, du skal ikke have kaffekanden. Den er varm.

Mar: AAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIII! AAAAAAAAAAAAIIIII! AAAAAAAAAIIIII-HÅ-HÅUAAAAAAAAAAAH! (Osv i ca fem minutter :rolleyes)

Men altså han får lov at rase ud og vise at han er gal, og jeg bekræfter ham i det, og når han så bliver god igen eller når jeg fornemmer, at han ikke længere kan huske, hvad han er vred over, så krammer vi og finder noget legetøj. Er det ikke måden at tackle det på? :unsure

Jo der er vist ikke så meget andet at gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har lige brændt 2-3 fingre på sin venstre hånd :( Jonas løftede en pande da vi spiste og hun kom til at sætte fingrene ind på bunden. Hun stak i et hyl og jeg tog hende over til vasken og stak hånden ind under vandhanen. Hun har været helt mut siden og har nægtet at spise :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har lige brændt 2-3 fingre på sin venstre hånd :( Jonas løftede en pande da vi spiste og hun kom til at sætte fingrene ind på bunden. Hun stak i et hyl og jeg tog hende over til vasken og stak hånden ind under vandhanen. Hun har været helt mut siden og har nægtet at spise :boo

:kram :kram :kram Er der noget at se?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo fik ros i vuggestuen i dag :wub

Pædagogen sagde at det bare går så godt med ham dernede og at han udvikler sig rigtig meget for tiden. Hans sprog er blevet rigtig godt og han er aldrig sur eller tvær, fordi han er god til at kommunikere hvad han vil. Hun sagde at han er en meget velfungerende lille dreng :kuller

Ja jeg er stolt :whistling

Man skal være stolt og man må gerne fortælle man er det! :wub

Karla er bare blevet så god til at gå henover weekenden. Hun begyndte at gå frem og tilbage mellem C og mig i fredags, gjorde det igen lørdag, og igår gik hun selv mellem møblerne herhjemme. I morges i vuggestuen gik hun selv ind på stuen. :wub Det er bare SÅ stort! :7himmel

Årh :biglove

Ronja har lige brændt 2-3 fingre på sin venstre hånd :( Jonas løftede en pande da vi spiste og hun kom til at sætte fingrene ind på bunden. Hun stak i et hyl og jeg tog hende over til vasken og stak hånden ind under vandhanen. Hun har været helt mut siden og har nægtet at spise :boo

Åh nej, da! Hun er da sikkert blevet vildt forskrækket, det lille pus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg synes det trækker tænder ud at arbejde fuld tid! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hello tiger :rolleyes

Er du SÅ færdig nogle hidsighedsudbrud, den lille Mar mus kan komme med :o

Mar: Mum mum mum mum? (= Mor, jeg vil gerne have kaffekanden)

Mor: Nej, lille skat, du skal ikke have kaffekanden. Den er varm.

Mar: AAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIII! AAAAAAAAAAAAIIIII! AAAAAAAAAIIIII-HÅ-HÅUAAAAAAAAAAAH! (Osv i ca fem minutter :rolleyes)

Men altså han får lov at rase ud og vise at han er gal, og jeg bekræfter ham i det, og når han så bliver god igen eller når jeg fornemmer, at han ikke længere kan huske, hvad han er vred over, så krammer vi og finder noget legetøj. Er det ikke måden at tackle det på? :unsure

Hahaha, det kunne være Charlie du skrev om.... Hold nu magle hvor kan han blive stiktosset over de mindste småting lige nu :rolleyes

Men vi gør som jer.... Når han er surest vil han overhovedet ikke at vi rører ved ham, og så får han lov at rase ud i fred. Når jeg så kan høre han falder lidt til ro, tilbyder jeg at tage ham op, og det vil han gerne.... Og krammer lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram Er der noget at se?

Hun er lidt rød og har en lille vable i hvert fald på den ene fingre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige brugt de sidste 45 min på at bytte rundt på Ronjas senge så nu står juniorsengen på hendes værelse og tremmesengen i rummet ved siden af :)

Det bliver spændende at putte hende om lidt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg synes det trækker tænder ud at arbejde fuld tid! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige brugt de sidste 45 min på at bytte rundt på Ronjas senge så nu står juniorsengen på hendes værelse og tremmesengen i rummet ved siden af :)

Det bliver spændende at putte hende om lidt :unsure

Glæder mig til at høre hvordan det går. Det er jo noget vi alle skal igennem. Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg synes det trækker tænder ud at arbejde fuld tid! :(

:kram2 Hvordan går det med barnepigen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg synes det trækker tænder ud at arbejde fuld tid! :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har puttet Marius med 38,4 i feber. Håber det Ian soves væk. Ellers må det blive en hjemmearbejdsdag imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg synes det trækker tænder ud at arbejde fuld tid! :(

Det kan jeg godt forstå :kram

Tror aldrig jeg kommer på fuldtid igen. I hvert fald ikke så længe jeg er hvor jeg er nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har lige brændt 2-3 fingre på sin venstre hånd :( Jonas løftede en pande da vi spiste og hun kom til at sætte fingrene ind på bunden. Hun stak i et hyl og jeg tog hende over til vasken og stak hånden ind under vandhanen. Hun har været helt mut siden og har nægtet at spise :boo

Åh nej :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg synes det trækker tænder ud at arbejde fuld tid! :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha, det kunne være Charlie du skrev om.... Hold nu magle hvor kan han blive stiktosset over de mindste småting lige nu :rolleyes

Men vi gør som jer.... Når han er surest vil han overhovedet ikke at vi rører ved ham, og så får han lov at rase ud i fred. Når jeg så kan høre han falder lidt til ro, tilbyder jeg at tage ham op, og det vil han gerne.... Og krammer lidt :)

Hehe Valdemar gider heller ikke blive rørt først, der skal han helst bare stampe i jorden eller rode rundt på gulvet :rolleyes

Men ja, heldigvis vil de gerne kramme bagefter :baby3 Og de bliver da hurtigt gode igen, de kære små. Men voldsomt er det. Ingen tårer, bare skrigpink lille hoved, der brøler af en :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er lidt rød og har en lille vable i hvert fald på den ene fingre :(

Av av :( Håber det er gået godt med at putte hende og at det er ok igen imorgen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkeligt nok har denne tiger medført rigtige gode putninger :)

Vi læser Peter Plys og Mar kan næææææsten sidde pænt og putte og ikke rykke (ret meget) i siderne. Så er der vand, og så godnatsang mens vi sætter bogen på plads og slukker lyset. Godnatkys og dyne på - og så går jeg ud! Jeg sidder slet ikke og glor derinde længere :o Det er altså store sager herhjemme! Ok, jeg er som regel inde og lægge ham i sengen igen 1-5 gange eller sådan noget, men han falder i søvn selv. Det er SÅ fedt! Og så er det mega hyggeligt at læse godnathistorie :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :glad :wee der var overhovedet ingen problemer med putningen :glad

Ronja kravlede selv op i sin seng, blev læggende og faldt i søvn på 10 min som hun plejer :yay

Nu krydser jeg fingre for natten :rolleyes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 min med at vugge Mie i mine arme!!! Det eneste sted hun (næsten) ikke skreg panisk!!! Er SÅ bange for at det er reaktion på overnatningen hos min søster i weekenden :boo det startede nemlig igår. hun er monster putte og er så bange for at vi går nogen steder. Bare det at Anders tog nøglerne startede gråd! Inden sengetid sad hun bare og puttede sig ind til mig i 30 min. Øv ondt i hjertet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :glad :wee der var overhovedet ingen problemer med putningen :glad

Ronja kravlede selv op i sin seng, blev læggende og faldt i søvn på 10 min som hun plejer :yay

Nu krydser jeg fingre for natten :rolleyes :)

Ej hvor fedt :yay

Jeg gruer for når Theo skal i juniorseng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 min med at vugge Mie i mine arme!!! Det eneste sted hun (næsten) ikke skreg panisk!!! Er SÅ bange for at det er reaktion på overnatningen hos min søster i weekenden :boo det startede nemlig igår. hun er monster putte og er så bange for at vi går nogen steder. Bare det at Anders tog nøglerne startede gråd! Inden sengetid sad hun bare og puttede sig ind til mig i 30 min. Øv ondt i hjertet!!!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 min med at vugge Mie i mine arme!!! Det eneste sted hun (næsten) ikke skreg panisk!!! Er SÅ bange for at det er reaktion på overnatningen hos min søster i weekenden :boo det startede nemlig igår. hun er monster putte og er så bange for at vi går nogen steder. Bare det at Anders tog nøglerne startede gråd! Inden sengetid sad hun bare og puttede sig ind til mig i 30 min. Øv ondt i hjertet!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.