Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Så sov min svigerfar- sofias farfar ind her til morgen. Efter 2 års sygdom.

Damn you cancer!!

Årh tanker til jer :kram2 Hvordan har din mand det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder på jobbet og savner min lille mus -_- Hun er så sød og skøn og efter en dejlig weekend, gad jeg godt vi kunne have været nogle dage mere der hjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle krammerne. Kan ikke lige multiqute fra mobilen. Selvom vi har haft lang tid til at forberede os på at han ikke er her mere, er det alligevel pokkers svært :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig kom den sidste hjørnetand. Nøj nætterne har været dumme. Hun plejer at have ondt et par dage efter den er brudt igennem. Så der er lys. Nu mangler vi kun de 4 sidste kindtænder ( som nogle siger først kommer ved 2 års alderen ) nøj vi er jo snart ved vejs ende med de tænder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle krammerne. Kan ikke lige multiqute fra mobilen. Selvom vi har haft lang tid til at forberede os på at han ikke er her mere, er det alligevel pokkers svært :-(

Kondolerer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle krammerne. Kan ikke lige multiqute fra mobilen. Selvom vi har haft lang tid til at forberede os på at han ikke er her mere, er det alligevel pokkers svært :-(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal sammen med Felix ligge i hans nye seng og læse bøger. Så hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har så haft det mest mislykkede båd jeg overhovedet kan huske :( Ronja ville bare ikke have vasket hår og blev hys/ked da jeg vaskede det alligevel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal sammen med Felix ligge i hans nye seng og læse bøger. Så hyggeligt :loveshower

Hyggeligt :biglove

Vi fik også købt juniorseng til Ronja i går :) vi endte med at købe brugt fordi vi kunne få den til 200 kr. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overraskede Maliva i dag og hun ELSKER det :loveshower

http://instagram.com/p/dw-xlcO-8X/

Der er også badeænder på skabene og på hendes reol på værelset.

Hun blev så glad! Hun ELSKER bare ænder og specielt badeænder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overraskede Maliva i dag og hun ELSKER det :loveshower

http://instagram.com/p/dw-xlcO-8X/

Der er også badeænder på skabene og på hendes reol på værelset.

Hun blev så glad! Hun ELSKER bare ænder og specielt badeænder :)

Ej det er da virkelig også fint :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oveni det mislykkede bad så tager vi lige en mislykket putning :( hun kastede med sin tandbørste og da jeg samlede den op og lagde den skamlen smed hun den ned igen så jeg blev sur og så brød det hele løs de næste 15 min :( heldigvis er hun faldet hurtigt i søvn så nu vil jeg gå ned og sætte mig på sofaen selvom jeg burde løbe <_<

Skod aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare haft den hyggeligste dag med Mie der holdte fri fra DP.

Vi gik en lille tur, købte boller ved bageren, så lidt fjernsyn, spiste frokost, efter luren hjalp hun med vasketøjet, så tog vibud og shoppe sko til hende, løb gennem regnvejret ud til bilen, spiste rosiner på gulvet i gangen sammen med Anders da vi kom hjem og efter aftensmaden tog vi over på skydebanen (ja vi starter tidligt herhjemme :P). Lige så hysterisk som hun var igår lige så glad og fjollet har hun været i dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oveni det mislykkede bad så tager vi lige en mislykket putning :( hun kastede med sin tandbørste og da jeg samlede den op og lagde den skamlen smed hun den ned igen så jeg blev sur og så brød det hele løs de næste 15 min :( heldigvis er hun faldet hurtigt i søvn så nu vil jeg gå ned og sætte mig på sofaen selvom jeg burde løbe <_<

Skod aften!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overraskede Maliva i dag og hun ELSKER det :loveshower

http://instagram.com/p/dw-xlcO-8X/

Der er også badeænder på skabene og på hendes reol på værelset.

Hun blev så glad! Hun ELSKER bare ænder og specielt badeænder :)

Fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare haft den hyggeligste dag med Mie der holdte fri fra DP.

Vi gik en lille tur, købte boller ved bageren, så lidt fjernsyn, spiste frokost, efter luren hjalp hun med vasketøjet, så tog vibud og shoppe sko til hende, løb gennem regnvejret ud til bilen, spiste rosiner på gulvet i gangen sammen med Anders da vi kom hjem og efter aftensmaden tog vi over på skydebanen (ja vi starter tidligt herhjemme :P). Lige så hysterisk som hun var igår lige så glad og fjollet har hun været i dag :biglove

Det er så dejligt med de dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overraskede Maliva i dag og hun ELSKER det :loveshower

http://instagram.com/p/dw-xlcO-8X/

Der er også badeænder på skabene og på hendes reol på værelset.

Hun blev så glad! Hun ELSKER bare ænder og specielt badeænder :)

Hvor ser det bare fint ud! :loveshower Lise (og mor) elsker også bare ænder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tvivl om Dicte er klar til at begynde til gymnastik næste mandag! Idag har vi lavet en bane af bobles, hun kravlede op og sprang ned i sækkestolen, indtil hun fandt på at springe videre til sofaen og så slå saltoer ned i den.. Skøre unge :) hun hylede og grin, og skiftede mellem at sige op op og hopper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tvivl om Dicte er klar til at begynde til gymnastik næste mandag! Idag har vi lavet en bane af bobles, hun kravlede op og sprang ned i sækkestolen, indtil hun fandt på at springe videre til sofaen og så slå saltoer ned i den.. Skøre unge :) hun hylede og grin, og skiftede mellem at sige op op og hopper :)

Årh hvor fedt - og godt tænkt! vi brugte TIMER på forhondringsbaner da jeg var barn, mine forældre væltede møblerne, fandt puder, dyner, madresser og bordplader (til rutsjebane) frem det var bare det fedeste!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overraskede Maliva i dag og hun ELSKER det :loveshower

http://instagram.com/p/dw-xlcO-8X/

Der er også badeænder på skabene og på hendes reol på værelset.

Hun blev så glad! Hun ELSKER bare ænder og specielt badeænder :)

Hvor sødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare haft den hyggeligste dag med Mie der holdte fri fra DP.

Vi gik en lille tur, købte boller ved bageren, så lidt fjernsyn, spiste frokost, efter luren hjalp hun med vasketøjet, så tog vibud og shoppe sko til hende, løb gennem regnvejret ud til bilen, spiste rosiner på gulvet i gangen sammen med Anders da vi kom hjem og efter aftensmaden tog vi over på skydebanen (ja vi starter tidligt herhjemme :P). Lige så hysterisk som hun var igår lige så glad og fjollet har hun været i dag :biglove

Sådan nogle dage er bare fantastiske, og værd at huske på, på de dårlige dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tvivl om Dicte er klar til at begynde til gymnastik næste mandag! Idag har vi lavet en bane af bobles, hun kravlede op og sprang ned i sækkestolen, indtil hun fandt på at springe videre til sofaen og så slå saltoer ned i den.. Skøre unge :) hun hylede og grin, og skiftede mellem at sige op op og hopper :)

Uh, det ville Anna også elske! Det må jeg prøve snart :super (hun siger også 'hopper hopper' og hopper det bedste hun har lært! :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tvivl om Dicte er klar til at begynde til gymnastik næste mandag! Idag har vi lavet en bane af bobles, hun kravlede op og sprang ned i sækkestolen, indtil hun fandt på at springe videre til sofaen og så slå saltoer ned i den.. Skøre unge :) hun hylede og grin, og skiftede mellem at sige op op og hopper :)

Ej hvor fedt at få bekræftet :)

Jeg er så meget i tvivl om Albert er klar til at starte i morgen, eller om han er for lille til det. vi prøver at tage afsted, så må vi se hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt at få bekræftet :)

Jeg er så meget i tvivl om Albert er klar til at starte i morgen, eller om han er for lille til det. vi prøver at tage afsted, så må vi se hvordan det går :)

Nå ja - godt du skrev det, havde da helt glemt at det allerede var imorgen :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke nogle forældre der råber vagt i gevær? Det er sku ikke iorden :gal

Nogle gange så tænker jeg, at først den dag, hvor der sker noget VIRKELIGT alvorligt pga dårlig normering, så tages der affære. Helt ærlig og hånden på hjertet føler du så selv det er forsvarligt at du er den eneste uddannede? Hvordan pokker skal man så kunne spotte de børn der er i mistrivsel? Måske de udadreagerende, men hvad med de stille børn? Og hvad KAN man så gøre? Uden at svigte de andre børn? 105 børn som du er primær pædagog for?!? Og hvordan opfylder man mål? Planlægger målrettet pædagogisk indsats? Hvem overtager når kemien er dårlig? Eller når nye øjne skal på? Hvor mange gange i løbet af en dag konstaterer man at man svigter? Hvor godt kender man hvert enkelt barn?

Ej jeg er målløs

Det håber jeg ik - for vi er blevet en privat institution... så vi skulle ikke gerne miste børn på denne konto. Men jeg synes også at det er uhørt at vi er så få folk. Men det er heldigvis kun her i september - fra 1. oktober skulle vores to andre pædagoger gerne komme tilbage igen (en fra barsel og en fra en sygemelding)... så er vi 3 pædagoger og 1 medhjælper. Det er bare stadig ikke nok folk - for det kan godt være at vi er 3 der er uddannede, men det giver jo stadig ikke flere hænder. Man kan jo nærmest ikke tillade sig at blive syg...

Jeg synes heller ikke at det er i orden for børn og forældre. Men jeg har spurgt vores leder - og der er ikke penge nok til at ansætte en medhjælper mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.