Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Hold da op! Det var da noget af et tilbud :)

Ja det kunne jeg heller ikke lige sige nej til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha! Ber manden om at sætte en tegnefilm på, som Karla kan slappe af til, og så sætter han "family guy" på :D En tegnefilm er vel en tegnefilm :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Ber manden om at sætte en tegnefilm på, som Karla kan slappe af til, og så sætter han "family guy" på :D En tegnefilm er vel en tegnefilm :D

Dicte ser ofte Simpson ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv, Silke Elia hun har også haft vågne periode de sidste nætter. Jeg hader det! Jesper og jeg er også eksperter i at diskutere på det tidspunkt, men det er altså heller ikke menneskeligt at være vågen der. Jeg dur bare ikke til det, og så går det nok ud over Jesper nogle gange :blush

Håber snart Elin vender tilbage til sine gode nætter. Men ja, det lyder sandsynligt. Silke Elia øver også at sætte sig selv op. Så tigeren er da godt for noget ;)

:kram :kram :kram

Det er faktisk rigtig betryggende at høre at I også er igennem noget lign. For jeg har virkelig tænkt at det bare ikke kan passe det her... for der er jo bare ikke lang tid til at det næste spring (måske) kommer... det var ikke rart hvis de bare overlappede hinanden. Det kan også være at der bare sker så vanvittigt meget ved denne alder, at de slet ikke kan følge med til alt det de gerne vil. Kroppen kan ikke følge med hjernen, har jeg nogen gange på fornemmelsen ved Elin - for hun bliver virkelig hysterisk, når hun ikke kan komme op eller ned eller noget...

Og måske mærker man ikke til noget ved det næste spring...

Og rart at høre at I også kan tage en diskussion om natten.... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på hvor længe Caroline sover til i morgen, hun blev putter kl 18,og sov nærmest med det samme hun fik dynen på. Men hun sov også kun 30 minutter i middags, så kan godt forstå hun var træt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for lykkeønskninger til Albert, vi havde en rigtig hyggelig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske.., Dicte har fået 4 tænder på de sidste 14 dage. Forleden skiftede jeg hende selv lige inden vi gik fra DP, og der var intet at se. 2 timer senere skiftede jeg igen og det var hun rød... Hun har mange tænder på vej lige nu

Det er virkelig mærkeligt at tænder kan gøre det, det er jo ligesom i hver sin ende :unsure

Creme gjorde heldigvis et godt arbejde i nat og så har hun rendt nøgen rundt på badeværelset mens jeg fik gjort mig klar så nu er det Lidt bedre hun skriger i hvert fald ikke når jeg vasker hende længere. Men stakkels lille mus. Tør ikke bruge de nye bleer mere så tager dem fra pusletasken jeg ved hun kan tåle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ok nat! 1 opvågning hvor hun fik lidt vand og stod først op 7.10

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen, hvor Valdemar ikke græd, da han blev afleveret i dp :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygtede det værste fordi Elin for første gang i flere måneder, er vågnet op kort tid efter putning. Og hun var bare ked - men efter noget nussen, så lagde hun sig til - og sov helt til 7.15.... puha, det kan jeg godt vænne mig til - efter de her skodnætter weekenden har budt på.

Noget andet - ikke tumlinge-relateret, men arbejdssituation: Vi er pt. 2 faste medarbejdere i fritteren til 105 børn - mig og en medhjælper. Derudover har vi den unge fyr på 19 år, men i dag starter der en ny - en kvinde, som har været i en anden sfo (så man kan håbe at hun har styr på det) Så det er stadig ikke optimalt på arbejde, men det er da en start.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen, hvor Valdemar ikke græd, da han blev afleveret i dp :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor dejligt! Så har du det godt nu hva? Man ved jo at dagen nok skal komme, men det giver en go fornemmelse i kroppen, når man kan se at de er glade for at være der...

:yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ok nat! 1 opvågning hvor hun fik lidt vand og stod først op 7.10

:yay :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! Så har du det godt nu hva? Man ved jo at dagen nok skal komme, men det giver en go fornemmelse i kroppen, når man kan se at de er glade for at være der...

:yay :yay

Altså glad og glad, han nåede at skære ansigt og så lidt betuttet ud, men det er fremskridt og dét er dejligt!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen, hvor Valdemar ikke græd, da han blev afleveret i dp :loveshower :loveshower :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Starter på elevplads om 20 min.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Starter på elevplads om 20 min.... :-)

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov min svigerfar- sofias farfar ind her til morgen. Efter 2 års sygdom.

Damn you cancer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for lykkeønskninger til Albert, vi havde en rigtig hyggelig dag :)

Tillykke med ham og velkommen til! :glad

Så sov min svigerfar- sofias farfar ind her til morgen. Efter 2 års sygdom.

Damn you cancer!!

:kram2 Det er jeg så ked af at høre :(

Det er virkelig en lortesygdom, min far døde selv af kræft, da han var 56 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov min svigerfar- sofias farfar ind her til morgen. Efter 2 års sygdom.

Damn you cancer!!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov min svigerfar- sofias farfar ind her til morgen. Efter 2 års sygdom.

Damn you cancer!!

Det gør mig ondt :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov min svigerfar- sofias farfar ind her til morgen. Efter 2 års sygdom.

Damn you cancer!!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygtede det værste fordi Elin for første gang i flere måneder, er vågnet op kort tid efter putning. Og hun var bare ked - men efter noget nussen, så lagde hun sig til - og sov helt til 7.15.... puha, det kan jeg godt vænne mig til - efter de her skodnætter weekenden har budt på.

Noget andet - ikke tumlinge-relateret, men arbejdssituation: Vi er pt. 2 faste medarbejdere i fritteren til 105 børn - mig og en medhjælper. Derudover har vi den unge fyr på 19 år, men i dag starter der en ny - en kvinde, som har været i en anden sfo (så man kan håbe at hun har styr på det) Så det er stadig ikke optimalt på arbejde, men det er da en start.

Er der ikke nogle forældre der råber vagt i gevær? Det er sku ikke iorden :gal

Nogle gange så tænker jeg, at først den dag, hvor der sker noget VIRKELIGT alvorligt pga dårlig normering, så tages der affære. Helt ærlig og hånden på hjertet føler du så selv det er forsvarligt at du er den eneste uddannede? Hvordan pokker skal man så kunne spotte de børn der er i mistrivsel? Måske de udadreagerende, men hvad med de stille børn? Og hvad KAN man så gøre? Uden at svigte de andre børn? 105 børn som du er primær pædagog for?!? Og hvordan opfylder man mål? Planlægger målrettet pædagogisk indsats? Hvem overtager når kemien er dårlig? Eller når nye øjne skal på? Hvor mange gange i løbet af en dag konstaterer man at man svigter? Hvor godt kender man hvert enkelt barn?

Ej jeg er målløs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov min svigerfar- sofias farfar ind her til morgen. Efter 2 års sygdom.

Damn you cancer!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov min svigerfar- sofias farfar ind her til morgen. Efter 2 års sygdom.

Damn you cancer!!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov min svigerfar- sofias farfar ind her til morgen. Efter 2 års sygdom.

Damn you cancer!!

:kram

:kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.